Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-24, 10:02
  #277
Medlem
SpencerPratts avatar
Vad tror ni om priset på Modric på PS4? Kommer det gå upp mera när spelet har släppts eller kommer det ligga på nuvarande nivå?
Citera
2018-09-24, 10:59
  #278
Medlem
Morsning,

Jag packade Aubameyang efter en SBC, han går för ca: 315k på XB1.
Visst lär han väl stiga lite när spelet släpps officiellt? Eller bör man sälja nu?

Dock verkar han rätt nice på han blivit uppgraderad till 4 i skill moves.
Citera
2018-09-24, 11:10
  #279
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Morsning,

Jag packade Aubameyang efter en SBC, han går för ca: 315k på XB1.
Visst lär han väl stiga lite när spelet släpps officiellt? Eller bör man sälja nu?

Dock verkar han rätt nice på han blivit uppgraderad till 4 i skill moves.
Troligvis stiger han till 400-450k när första WL är. Kanske ännu mer till och med. Håll kvar honom tills dess.
Citera
2018-09-24, 11:13
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Troligvis stiger han till 400-450k när första WL är. Kanske ännu mer till och med. Håll kvar honom tills dess.

Tack för tips. Då ska jag hålla emot även fast det kliar i fingrarna haha
Citera
2018-09-24, 11:22
  #281
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Tack för tips. Då ska jag hålla emot även fast det kliar i fingrarna haha
Hahah, tänk såhär bara. Han är typ bästa ST i PL. Vilket är den populäraste ligan. Alla kommer vilja ha det bästa möjliga laget när WL börjar. Han kommer vara så otroligt eftertraktad.
Citera
2018-09-24, 11:22
  #282
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Tack för tips. Då ska jag hålla emot även fast det kliar i fingrarna haha


Sälj !
Folk kommer öppna mer packs nu. Å då e han mer tillgänglig å inte kommer gå för så mycket .
Nästan 100 %
Folk kommer få priser nu varje vecka . Massa packs öppnas plus alla som köpt spelet med extra paket , plus FIFA points .
Citera
2018-09-24, 16:36
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Sälj !
Folk kommer öppna mer packs nu. Å då e han mer tillgänglig å inte kommer gå för så mycket .
Nästan 100 %
Folk kommer få priser nu varje vecka . Massa packs öppnas plus alla som köpt spelet med extra paket , plus FIFA points .

Jag är kluven som fan. 50k hit eller dit spelar kanske ingen roll, men trist om man säljer nu, så ser man i helgen att han kanske går för runt 400k (320k nu)
Citera
2018-09-24, 16:58
  #284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Jag är kluven som fan. 50k hit eller dit spelar kanske ingen roll, men trist om man säljer nu, så ser man i helgen att han kanske går för runt 400k (320k nu)


ingen vet ju såklart hur det blir

men ALLA andra år så har priserna på bra spelare gått spikrakt upp i 2veckor

så jag hade spelat med honom och sålt om 2 veckor

kollar man futbin så gick aguero förra året för 400k vid release och 540k 15 oktober
Citera
2018-09-24, 17:08
  #285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
ingen vet ju såklart hur det blir

men ALLA andra år så har priserna på bra spelare gått spikrakt upp i 2veckor

så jag hade spelat med honom och sålt om 2 veckor

kollar man futbin så gick aguero förra året för 400k vid release och 540k 15 oktober

Kör på det, tack
Citera
2018-09-24, 18:08
  #286
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Morsning,

Jag packade Aubameyang efter en SBC, han går för ca: 315k på XB1.
Visst lär han väl stiga lite när spelet släpps officiellt? Eller bör man sälja nu?

Dock verkar han rätt nice på han blivit uppgraderad till 4 i skill moves.

Jag packade KdB tidigt i fjol i ett av mina Sbc-paket, han gick upp 75k eller så till första wl. Tror du gör klokt i att spara.

———————

Har fan ingen pepp att lösa Sbc i år. Vet inte om det är känslan att jag inte ens kommer köpa spelet eller att det är ett hamsterhjul som går runt runt, men jag känner att jag tappar intresset direkt. Förut kunde jag sitta hela kvällar, nu är känslan mer att det varit skönt att slippa känna ”pressen” att lösa dem sen i mars när jag sålde fifa18. Nån mer som delar känslan?
Citera
2018-09-24, 18:52
  #287
Medlem
Vet inte om någon redan skrivit om detta men vilka investeringar har alla gjort för lucas moura? Antar det inte kommer vara för dyra sbcs, tror ni man kommer behöva ha Lucas i en sbc?
Citera
2018-09-24, 19:29
  #288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag packade KdB tidigt i fjol i ett av mina Sbc-paket, han gick upp 75k eller så till första wl. Tror du gör klokt i att spara.

———————

Har fan ingen pepp att lösa Sbc i år. Vet inte om det är känslan att jag inte ens kommer köpa spelet eller att det är ett hamsterhjul som går runt runt, men jag känner att jag tappar intresset direkt. Förut kunde jag sitta hela kvällar, nu är känslan mer att det varit skönt att slippa känna ”pressen” att lösa dem sen i mars när jag sålde fifa18. Nån mer som delar känslan?


Japp, känner igen mig som fan. första året med sbc tyckte jag det var svinkul, tror jag löste alla ligor och i stort sett alla andra SBC.

förra året löste jag bara franska ligan, gjorde de första sbc:erna som fanns när man startade samt MM å och några icons. men jag plågade mig mer eller mindre igenom dom. hade man kunnat trycka på en knapp och bara betala coins för att få dom lösta hade jag gjort det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback