Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-06, 11:54
  #2569
Medlem
eshkoshkas avatar
+11 i WL-form är ju ingenting jämför med division 5 i DR. Lite chockad faktiskt.
Citera
2018-11-06, 12:02
  #2570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Har redan reviewat honom i tråden. Ångrar lite att jag gjorde honom om jag ska vara ärlig. Levde verkligen inte upp till förväntningarna och använde honom genom hela WL.

Ok. Aj fan. Tänkte göra honom. Kostar mig ca 80k. Pack värde är samma. Så plus minus tänkte jag 😏
Citera
2018-11-06, 12:02
  #2571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Haha, han kommer med där förr eller senare som han presterar. Dock blev han skadad i matchen, så kommer han inte med nu så lär du kanske få väntat lite

Han måste komma med, annars är jag körd
Citera
2018-11-06, 12:02
  #2572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thewebwolf
Tung helg. Lyckades bara vinna 11 av 28. Torskade dessutom 4 eller 5 på straffar eller övertid.

Men med tanke på laget jag spelade med större delen av matcherna, så får jag ju räkna med att det blir tufft 😁

https://www.futbin.com/19/squad/1465385

Men å andra sidan är det lite kul och charmigare att inte spela med exakt samma spelare som alla andra. Blir ju lite bättre till nästa gång då jag uppdaterat Götze via senaste sbc:s 👍 Hann bara testa honom i en match i squad battle och helvete vilket skott han har i den senaste versionen ⚽️💨 😏

Också en fråga. Hur är det går det att spara de 2000 poängen om man inte kan spela weekend League kommande helg?

Byt plats på Pulisic och Bellarabi så får du bättre kemi.
Citera
2018-11-06, 12:06
  #2573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Ok. Aj fan. Tänkte göra honom. Kostar mig ca 80k. Pack värde är samma. Så plus minus tänkte jag 😏
Tycker han är riktigt skön o spela med , körde 15 matcher med han som supersub i weekend league och skrapade ihop 10 mål , har byggt ett lag med han nu så får se om han fortsätter leverera
Citera
2018-11-06, 12:10
  #2574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RalfSvensson
https://www.futbin.com/19/squad/1550674

Vilken formation lirar du med ingame?

Det lilla jag har spelat hittills har det varit mest 4-3-3(4). Men är öppen för att testa på andra formationer. T.ex. 442 och 4222 verkar vissa gilla här inne, och 4-2-3-1 tycker jag ser intressant ut med!
Citera
2018-11-06, 12:17
  #2575
Medlem
OM Richarlison kommer med i veckans lag, vad tror ni hans OTW-kort kommer att gå för då? Ryktas om att när han får sitt IF-kort så kommer det bli ett positionsbyte till striker istället för LM vilket skulle va sjukt nice.

Jag kan ju ha gjort bort mig lite då jag sålde av Griezmann, Auba, Van Dijk, Umtiti, Fabinho och köpte 10st OTW Richarlisonkort Håll tummarna för mig!
Citera
2018-11-06, 12:24
  #2576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokben91
OM Richarlison kommer med i veckans lag, vad tror ni hans OTW-kort kommer att gå för då? Ryktas om att när han får sitt IF-kort så kommer det bli ett positionsbyte till striker istället för LM vilket skulle va sjukt nice.

Jag kan ju ha gjort bort mig lite då jag sålde av Griezmann, Auba, Van Dijk, Umtiti, Fabinho och köpte 10st OTW Richarlisonkort Håll tummarna för mig!

Jag har för mig att OTW kort position aldrig ändras... Däremot lär hans IF vara St kort.
Citera
2018-11-06, 12:27
  #2577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgust12345
Tycker han är riktigt skön o spela med , körde 15 matcher med han som supersub i weekend league och skrapade ihop 10 mål , har byggt ett lag med han nu så får se om han fortsätter leverera

Det lät bättre 😂 blir nog göra. Får man stå med skägget i brevlådan i värsta fall 🐿️
Citera
2018-11-06, 12:54
  #2578
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krokben91
OM Richarlison kommer med i veckans lag, vad tror ni hans OTW-kort kommer att gå för då? Ryktas om att när han får sitt IF-kort så kommer det bli ett positionsbyte till striker istället för LM vilket skulle va sjukt nice.

Jag kan ju ha gjort bort mig lite då jag sålde av Griezmann, Auba, Van Dijk, Umtiti, Fabinho och köpte 10st OTW Richarlisonkort Håll tummarna för mig!


Hög risk så här nära black friday, vi såg förra året hur marknaden krashade flera veckor innan. Och folk har redan börjat likvidera och sälja av sina lag, förutom proffsen då och dem siktar knappast in sig på Richarlison.
Citera
2018-11-06, 13:00
  #2579
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Det lät bättre 😂 blir nog göra. Får man stå med skägget i brevlådan i värsta fall 🐿️

Tänkte precis skriva att bara för att han inte funkar för mig behöver det inte betyda att han inte kommer funka bra för nån annan.

Jag har en untradeable Lewandowski också, vilket gör att jag inte kan köra Götze som offensiv innermitt i mitt 4-4-2 då han påverkar kemin där. Jag kan helt enkelt köra Werner IF och Götze, men just nu bedömer jag Goretzka och Lewandowski som bättre alternativ för mig då det ger mitt lag mer tyngd.

Så här ser mitt lag ut just nu:

https://www.futbin.com/19/squad/1559805

Med strax över 300k på banken.
Citera
2018-11-06, 13:24
  #2580
Medlem
Shirre88s avatar
Tips på bra supersubs? 😇
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback