Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-04, 13:57
  #1
Medlem
Ämnet politisk historia borde ha en potential att växa om sd's dokumentär får önskad effekt och leder till att man diskuterar ideologi och politik mer ingående än epitetkastande och spetsfundigheter.
Citera
2018-08-04, 15:16
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Ämnet politisk historia borde ha en potential att växa om sd's dokumentär får önskad effekt och leder till att man diskuterar ideologi och politik mer ingående än epitetkastande och spetsfundigheter.

Från FAQ:

Citat:
Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum'. Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.

Vilka är dina 30 trådar som det skrivits i senaste veckan?
Citera
2018-08-04, 15:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Från FAQ:



Vilka är dina 30 trådar som det skrivits i senaste veckan?

Jaha, det har jag missat. Jag sitter med en mobil och det skulle bli ett oövermäktigt helvetesgöra, men det borde fan finnas trådar.

Just nu finns det väl en handfull som kommit direkt i och med filmen, och det borde vara en del som kan plockas ur de politiska delforumen, samt historia och filosofi.

Men, men...kasta tråden.
__________________
Senast redigerad av Bananrepublikan 2018-08-04 kl. 15:59.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback