Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-09-15, 15:33
  #97
Medlem
Bombaysapphires avatar
Klart som korvspad att det har psykedeliska effekter, med det är ju naturligtvis inte som att ta en lapp syra. Märks som tydligast när man släckt ljuset, lagt sig ner och blundar; blir lite 'myrornas krig' fast i färg.
Citera
2018-09-16, 04:25
  #98
Medlem
Det gör det inte alls det!!
Fan vilken loads of dynga!
Ett sätt för kriminella att föra vidaree sin verksamhet!
Spottar på denna artikeln!
Citera
2020-02-10, 08:35
  #99
Medlem
Kan garantera att THC ger hallucinationer!
Så de har absolut rätt må jag vilja påstå.

De är olika för olika personer, men precis som alkohol är Cannabis en drog att nyttja med försiktighet.
Citera
2020-02-20, 19:41
  #100
Medlem
Symptms avatar
definitivt hallucinogent, men inte som lsd, svamp, dmt eller meskalin.
Citera
2020-02-21, 04:47
  #101
Medlem
Jag har testat det mesta inom "psykadelika" och detta är enbart utav egna erfarenheter jag pratar om just nu;
Ja jag kan klassa THC som mild psykoaktiv substans, mestadels CEV (closed eye visuals).
Efter ett lång bruk så försvinner det eller om jag röker ett helt gram på en gång vilket jag inte gör mer.
CBD hämmar THCs psykoaktiva del men ja det är garanterat mild psykoaktiv substans.
Efter en jävligt dålig tripp så röker jag cbd rikt gräs.
Om känner direkt om det är mycket thc och då röker jag väldigt små bloss och väldigt lite i taget.
Har rökt över 10 år nu så jag kan säga detta utav egna erfarenheter.

Sluta rök er efterblivna <3
Citera
2020-02-24, 15:50
  #102
Medlem
trippens avatar
fan är det ingen här som käkat för mycket braj nån gång ? ni vet så man man trippar på. finns många berättelser och jag har själv har tripp på cannabis. i mitt fall är det en rätt marginell tripp med starkare färger och ljuden blir högre . jag kan även få vissa paranoida tankar precis som på svamp. men det är ingen upplevelse som på lsd när man ser fraktaler och upplever wifi med universum och sånt där. men det är en tripp om ändå subtil. vet folk som haft mindre behagliga snetrippar på braj där dom tappat bort sin känsla om tid och rum. ja det är vad som kan hända vid överdoser. så jag skulle nog kalla det för en psykedelisk drog milt hallucinogen. men i normala doser är det inte mer än en vanlig holk och lite flummigt. så ni som dumförklarar folk som hävdar att det är en hallucinogen är nog tyvärr inte så speciellt erfarna och kanske skulle testa äta en större dos. eller röka starkare koncentrat.. nu ska jag dricka en kopp te och flumma i solen.
Citera
2020-03-25, 00:34
  #103
Medlem
starsucks avatar
Jag skulle kalla ruset psykedeliskt men inte hallucinogent, har aldrig haft visuella hallucinationer av hasch, men däremot en trippig känsla med tid o rum och att man ser mönster och bilder när man blundar osv
Citera
2020-05-21, 07:55
  #104
Medlem
Magnituds avatar
Det gör ju koffein också varför skriver de inte det?
Citera
2020-06-28, 08:29
  #105
Medlem
st33rs avatar
Tycker ej Cb ger hallisar men väl en skön medvetandeförändring som påverkar hur man upplever sina sinnen, skulle använda ordet psykedelisk ibland. Beror lite på hur ofta och Vad och hur man intar.

Känner att de som i tråden beskriver cb som "man blir chill och lite tung i huvet" missar FINESSEN.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback