Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-13, 23:33
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Kan fråga sig varför olika labb säljer "tren hex" om det inte är det. Försäljningstrick eller råvarorna från Kina som inte stämmer? Någon som har insyn?


Har med priset att göra.
Tren hex är otrolig dyr i inköp.

Att ett labb misslyckas med en sån grej, tyder dels på att det är inte särskilt slipade skallar bakom labbet, dels på att marknaden är som den är, full med bedragare i alla led, lite svårt o komma ifrån det dessvärre, även om labbet har de bästa avsikterna.

I det här fallet vet jag inte om det är labbet som har fuskat lr blivit lurade, oavsett vilket är det illa. Många tillverkare gör nämligen så att de fuskar med produkter, lägger i andra ämnen, allt är ok, så länge det säljer och när de säljer i såna mängder, så spelar det ingen roll om någon enstaka har fått tren A istället tren hex, tren som tren, En sån typisk grej för vissa tillverkare, då jag ibland t.ex velat köpa en produkt och säljaren själv har sagt att de inte har det, pga priset, fick en gång beskedet, det finns, men det är fejk och vi har därför inte tagit in det. Detta gäller nu de mer exotiska produkterna.


Sislabs säger själva "Have Now Setup A Licensed GMP Certified Production Facility In Eastern Europe."

javisst....ett fullt gmp certat produktionsanläggning som spottar ur sig produkter som inte håller standard.
__________________
Senast redigerad av LotN 2018-12-13 kl. 23:43.
Citera
2018-12-18, 20:46
  #14
Medlem
Jurgentysks avatar
Kan gärna deras oxar och testo e!!
Återkommer, ska köra med ifrån det här labbet.
Lätt top notch!
Citera
2018-12-19, 17:21
  #15
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Fått hem Primo E och Anavar nu från SiS Labs. Oerhört imponerande förpackningar och vialer, känns extremt lovande.
Ingen pip från Primon och ingen reaktion i nipplarna efter 3 dagar på anavaren vilket bådar gott men jag får givetvis återkomma om ett par tre veckor med ett fullgott utlåtande om dessa produkter.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-01-09, 09:17
  #16
Medlem
bongsongs avatar
Grön testo e helt klart!!
Citera
2019-01-09, 11:22
  #17
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Grön testo e helt klart!!
Jag grönar deras Testo P. Har inte blodprov, men ska ta mig iväg som jag alltid säger haha. Men det fungerar uppenbarligen mycket väl.
Varken deras Testo P eller Primo E ger någon pip alls och är väldigt lätta att sätta.
Citera
2019-01-16, 01:45
  #18
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Fått hem Primo E och Anavar nu från SiS Labs. Oerhört imponerande förpackningar och vialer, känns extremt lovande.
Ingen pip från Primon och ingen reaktion i nipplarna efter 3 dagar på anavaren vilket bådar gott men jag får givetvis återkomma om ett par tre veckor med ett fullgott utlåtande om dessa produkter.

Mvh,

-Alfred

Närmare bestämt 4 veckor, har du möjlighet att ge en recension? Vi har båda käkat anavaret från max och jag har även tänkt slänga in primo. Priset på 40mg ed och 600 ew primo sticker iväg en aning så väntar spänt!

Mvh
Citera
2019-01-17, 11:48
  #19
Medlem
Jurgentysks avatar
Kan gröna deras testosteron enth.
Bra tryck
Citera
2019-01-18, 23:06
  #20
Medlem
Tycker deras Testo E var grymt. Oljorna jag jämför med är Pro-oil ifrån Max och Roidtech. Allt Testo E.

SIS kändes helt klart "starkast" sen Pro-oil och Roidtech gjorde jobbet men kändes inte lika potenta som de andra.

Har kört minst 20ml av samtliga märken. Just nu ska jag prova Kaptenen, får se hur det går .
Citera
2019-01-20, 16:22
  #21
Medlem
6ix9iines avatar
Testo p och anavar helt klart grymma. Har kört Alpha och British dragon anavar förr och SIS va i samma klass som dom. Snygga profsiga produkter oxå.
Citera
2019-01-21, 14:06
  #22
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Närmare bestämt 4 veckor, har du möjlighet att ge en recension? Vi har båda käkat anavaret från max och jag har även tänkt slänga in primo. Priset på 40mg ed och 600 ew primo sticker iväg en aning så väntar spänt!

Mvh

Stämmer. Hade ett litet uppehåll vid årsskiftet, passade på att göra en andro-reset då jag ändå inte kunde ge fullt fokus åt träning och kost, så jag ville naturligtvis vara säker på min sak innan jag gav ett utlåtande gällande SiS-primon.
Nu kan jag dock säga att det absolut inte är något annat än methenolone enanthate i SiS Primo-vialer, doseringen verkar också överensstämma med den analys jag såg som visade nästintill 100mg/mL.
Ligger nu på 400mg ew sedan 2 veckor och har fått mina bekanta primo-känningar. Ser fram emot att se hur effekten är om 4 veckor och framåt!

Jämfört med Pro-primon skulle jag inte kunna göra skillnad annat än på att SiS-oljan är lite ljusare och aningens tunnare.

Så good to go om du frågar mig.


Mvh,

-Alfred
Citera
2019-01-21, 14:08
  #23
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Ska ju också tillägga att anavaren är helt klart inget annat än anavar och doseringen verkar stämma fint! 20mg ed och effekterna är på plats. Ska testa 40mg ed om någon vecka eller två, detta brukar jag inte kunna köra under mer än typ 3 veckor innan jag får problem med kramp så det får bli ett test om huruvida doseringen är där den ska eller ej men hittills verkar även detta stämma fint.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-01-29, 22:55
  #24
Medlem
Jurgentysks avatar
Polare svullna som fan på deras oxar. Tummen upp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback