Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-15, 11:25
  #13
Medlem
Tycker riktigt fittigt att spraya på träd har själv gjort det nån gång kände mig en jävla nöt. Men där i mot en sten kan vara nice men träd om det inte e redan dött eller ruttet.
Citera
2018-09-18, 03:46
  #14
Medlem
Presentpappers avatar
Alla writers har väl sina egna uppsatta regler för vad som är okej eller inte och var gränsen går som man inte går över. Personligen skriver jag inte på träd, det känns väldigt onödigt bara.

Men jag kan vara lite väl överanalyserande istället, vet jag att en tag med största sannolikhet kommer buffas dagen efter brukar jag undvika att köra. Allt man gör utgör en risk och ska man då lägga sin färg på en kråka som är borta inom några timmar känns det totalt meningslöst.

Sorry om jag blev lite OT...
Citera
2018-09-19, 13:55
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Alla writers har väl sina egna uppsatta regler för vad som är okej eller inte och var gränsen går som man inte går över. Personligen skriver jag inte på träd, det känns väldigt onödigt bara.

Men jag kan vara lite väl överanalyserande istället, vet jag att en tag med största sannolikhet kommer buffas dagen efter brukar jag undvika att köra. Allt man gör utgör en risk och ska man då lägga sin färg på en kråka som är borta inom några timmar känns det totalt meningslöst.

Sorry om jag blev lite OT...
Någon kommer ju se det? När det är borta är d ba påt igen, denna mentalitet med att "joo men det kommer ju tas bort" är vad som dödat scenen. (den lever yes, men den är verkligen inte lika levande som för några år sedan.
Citera
2018-10-01, 12:01
  #16
Medlem
är det ens nödvändigt att klottra någonstans? jävla luffare, skaffa er en riktig hobby.
Citera
2018-10-03, 13:04
  #17
Medlem
PaperHouses avatar
äh det är inte så farligt att spraya på träd, det är ju fan mer idiotiskt att buffa på träd. Det fräter ju söder hal skiten :P
Citera
2018-10-03, 16:26
  #18
Medlem
Slottsherres avatar
Ja, det är patetiskt. Ett sorts hundbeteende. Man lyfter automatiskt på burken titt som tätt bara för att markera att man varit där.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback