Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-02, 23:23
  #1
Medlem
Jag är helt själv bombare i min stad men klagar inte då det aldrig buffas här o fina spots (som inte är målade av gamla writers) är det ont om. Men undrar om ni hellre varit själva i er stad än med massor writers? Kanske är ett självklart svar för vissa menmen. Dock hade jag själv ibte klagat om det buffats mer och om det var lite fler writers.. men nu buffas det aldrig så vill helst ha spotsen för mig själv lol
__________________
Senast redigerad av LoafeRR 2018-08-02 kl. 23:24. Anledning: Stav fel
Citera
2018-08-07, 01:15
  #2
Medlem
Tycker det ska vara fler writers i staden. Annars blir det ingen sport tycker jag. Sedan ska det buffas litegrann också så man kan fortsätta måla istället för att köra över sina egna om man är själv.

Jag skulle ha tyckt att det var tråkigt att bomba om jag var själv. Sen när det kommer nya namn så blir man nyfiken på vilka det är och "tävlar" mot de!
Citera
2018-08-07, 17:11
  #3
Medlem
stickslaps avatar
Hade nog inte målat mycket alls om jag var den enda writern i min stad.
Citera
2018-08-08, 15:51
  #4
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Är mer eller mindre den enda writern i min stad, ingen stor stad direkt. Finns några få som kör då och då men det är otroligt sällan man ser något nytt. Finns dock några äldre throwups samt någon större piece som ej är borta ännu.
Citera
2018-08-08, 16:26
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LoafeRR
Jag är helt själv bombare i min stad men klagar inte då det aldrig buffas här o fina spots (som inte är målade av gamla writers) är det ont om. Men undrar om ni hellre varit själva i er stad än med massor writers? Kanske är ett självklart svar för vissa menmen. Dock hade jag själv ibte klagat om det buffats mer och om det var lite fler writers.. men nu buffas det aldrig så vill helst ha spotsen för mig själv lol


sträck ut dig om du har redan bombat din stad, köp en cykel och cykla ut så mycket du kan, finns alltid ytor där ute.
Citera
2018-08-08, 18:42
  #6
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
sträck ut dig om du har redan bombat din stad, köp en cykel och cykla ut så mycket du kan, finns alltid ytor där ute.
+1 på den. Hört historier om kändisar som, när de bodde i skogen körde cykeln på rälset i 3.5 mil & satt en throwup på varje yta som pallade det.
Citera
2018-08-09, 15:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
sträck ut dig om du har redan bombat din stad, köp en cykel och cykla ut så mycket du kan, finns alltid ytor där ute.
Får la ta bussen nån stans med sena natt bussar elle nå xd
Citera
2018-08-09, 17:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoafeRR
Får la ta bussen nån stans med sena natt bussar elle nå xd

Kan du bomba natt bussen samtidigt xd
Citera
2018-10-24, 19:12
  #9
Medlem
Schmutzigs avatar
Helt själv är man inte, men det är inte många som målar aktivt vad jag vet. Finns det någon här
runt Halland kan man ju skicka ett DM.
Citera
2018-10-26, 18:40
  #10
Medlem
b0gfettos avatar
Om ni vill diskutera om klottrare är efterblivna eller ej så gör ni det här (FB) Den stora och enda "för eller emot (graffiti)" -tråden! .

Inlägg raderade. /Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback