Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-07, 19:37
  #73
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kernelpanic
Astrid skrev ju redan i böckerna om Bullerbyn att det var full fart i mellangården. Flaggstången som lilla Ida hissas upp i, är ju en tydlig fallossymbol som bara väntar på att penetrerar invånarna i den oskuldsfulla byn.
Det är ju känt att Palme besökte prostituerade och drog fram partiorganet i tid och otid, men jag låter det vara osagt om det förekom strap-ons på Klara Porra Kyrkogata vid den tiden...
Ja, och man bör också ställa sig frågan om dagens högdjur i samhället använder sig av strap-ons i sina relationer - Löfven, Ranelid, Läckberg och Horace Engdahl t.ex.?

Tror du att strap-ons håller på att ta över samhället, att alla svenskar använder strap-ons i framtiden, och vad har det isåfall för konsekvenser för den psykiska hälsan bland befolkningen...?
Citera
2018-08-07, 22:05
  #74
Medlem
Om en man och en kvinna har sex så är det hetero, helt oavsett aktivitet.

En man som blir avsugen av en kvinna = hetero
En man som blir avsugen av en man = bög

En kvinna som slickas av en man = hetero
En kvinna som slickas av en kvinna = flata
Citera
2018-08-07, 22:40
  #75
Medlem
Styrs den sexuella läggningen av var man tycker det är skönt att bli masserad eller styrs det av vilka personer man är attraherad av?

Är en man endast attraherad av män så är han homo.
Är en man attraherad av både män och kvinnor så är han bisexuell.
Är en man endast attraherad kvinnor så är han heterosexuell.

Var man sedan tycker det är skönt att bli masserad förändrar väl ingenting av detta?
Citera
2018-08-08, 08:16
  #76
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Om en man och en kvinna har sex så är det hetero, helt oavsett aktivitet.

En man som blir avsugen av en kvinna = hetero
En man som blir avsugen av en man = bög

En kvinna som slickas av en man = hetero
En kvinna som slickas av en kvinna = flata
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Styrs den sexuella läggningen av var man tycker det är skönt att bli masserad eller styrs det av vilka personer man är attraherad av?

Är en man endast attraherad av män så är han homo.
Är en man attraherad av både män och kvinnor så är han bisexuell.
Är en man endast attraherad kvinnor så är han heterosexuell.

Var man sedan tycker det är skönt att bli masserad förändrar väl ingenting av detta?
Jag håller med, men samtidigt är det ju så att vid heterosexuell straponsex så byter parterna sexuella roller, och på sätt och vis bejakar det motsatta könets sexuella beteende, därför finns det även ett drag av homo- eller bisexualitet med i kompotten tycker jag...
Citera
2018-08-08, 08:37
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jag håller med, men samtidigt är det ju så att vid heterosexuell straponsex så byter parterna sexuella roller, och på sätt och vis bejakar det motsatta könets sexuella beteende, därför finns det även ett drag av homo- eller bisexualitet med i kompotten tycker jag...

(Tror jag) förstår vad du menar, men så är det väl också (i så fall) om en kvinna dominerar mannen?

Om vi begränsar oss till att tala om mannen (som är topic) så är väl så att all form av sex som inte är "kuk i fitta" skulle rent fysiskt kunna utföras på/av både man och kvinna. Sug, slick, rövknull, runk... you name it.
Kan absolut hålla med om att ifall jag skulle gå igång på att min kvinna rövknullar mig med en strap-on, medans jag är utklädd till skolflicka med billigt löshår, och kallar henne Pappa, så har jag troligen något jag behöver kika lite närmare på (milt uttryckt), men det skulle inte göra mig till bög (eller ens bi) eftersom jag fortfarande går igång på att knulla med en kvinna.
Citera
2018-08-08, 08:43
  #78
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Kan absolut hålla med om att ifall jag skulle gå igång på att min kvinna rövknullar mig med en strap-on, medans jag är utklädd till skolflicka med billigt löshår, och kallar henne Pappa, så har jag troligen något jag behöver kika lite närmare på (milt uttryckt), men det skulle inte göra mig till bög (eller ens bi) eftersom jag fortfarande går igång på att knulla med en kvinna.
Jo, det är givetvis fråga om heterosexualitet om man knullar med en kvinna, men det finns ändå ett lite bisexuellt inslag i det då man låter sig domineras analt på ett undergivet sätt... När man låter sig rövknullas så antar man en sexuell roll som vanligtvis är reserverad för bögar och kvinnor...
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-08-08 kl. 08:47.
Citera
2018-08-08, 08:51
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jo, det är givetvis fråga om heterosexualitet om man knullar med en kvinna, men det finns ändå ett lite bisexuellt inslag i det då man låter sig domineras analt på ett undergivet sätt... När man låter sig rövknullas så antar man en sexuell roll som vanligtvis är reserverad för bögar och kvinnor...

Det vill jag ge dig fullständigt rätt i, och man är nog på en hårfin gräns till att prova att byta ut kvinnan mot en MAN som bultar på en med ett äkta köttspett. Men det är ett annat snack!
Citera
2018-08-23, 19:41
  #80
Medlem
Som en känd svensk sagt: Det går inte förklara för en som inte begriper.

Homo: Tänder endast på personer av samma kön
Bi: Tänder på personer av bägge könen
Hetero: Tänder på personer av motsatt kön

Bli påsatt med strap-on av tjej handlar till stor del om dominans
Få ett finger i röven handlar om prostata massage och det lite "syndiga"

Finns inget homosexuellt över detta så länge det handlar om två personer av motsatta kön, folk som inte fattar detta antingen trollar eller är homofober.

Edit: Vill bara tillägga att sex tänjer på gränser, sådant som ansågs tabu för ett antal årtionden eller århundranden sedan är nu vanligt i många sovrum, (avsugningar, analt mm).
__________________
Senast redigerad av Ramdur 2018-08-23 kl. 19:47.
Citera
2018-08-23, 20:02
  #81
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramdur
Edit: Vill bara tillägga att sex tänjer på gränser, sådant som ansågs tabu för ett antal årtionden eller århundranden sedan är nu vanligt i många sovrum, (avsugningar, analt mm).
Menar du att du tror att strapon-sex kommer att betraktas som vaniljsex i framtiden...? Jag skulle själv inte bli förvånad om det blir så...
Citera
2018-08-23, 20:04
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Menar du att du tror att strapon-sex kommer att betraktas som vaniljsex i framtiden...? Jag skulle själv inte bli förvånad om det blir så...


Inte heller. Ingen visste vad "pegging" var för några år sedan nu pekar trenden uppåt och blir allt vanligare på internet. Tror dock att det är alldeles för tabu att prata öppet om som man, se trådnamn varför.
__________________
Senast redigerad av Ramdur 2018-08-23 kl. 20:09.
Citera
2018-08-23, 20:09
  #83
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramdur
Inte heller.
Tror du att även väldigt konservativa män och kvinnor kommer att ägna sig åt strapon-sex i framtiden - frikyrkofolk, nazister och muslimer t.ex?
Citera
2018-08-23, 20:24
  #84
Medlem
Citat:
Är man halvbög om man låter sig knullas i röven av en dominant brud med strap-on?

Nej, bara om man njuter av det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback