Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-02, 07:17
  #1
Medlem
Har ju blivit en hel del bad i sommar och jag har noterat att det är betydligt vanligare bland fläskbergen att vara håriga än bland smala/normalbyggda?
Citera
2018-08-02, 07:21
  #2
Medlem
Det är dom inte, däremot tenderar smala att vara mer ytliga och plockar, trimmar samt vaxar sig.

Sluta var så besatt av utseenden, det är osexigt.
Citera
2018-08-02, 07:31
  #3
Medlem
Testosterone is one hell of a drug.
Citera
2018-08-02, 07:32
  #4
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yyuutt
Det är dom inte, däremot tenderar smala att vara mer ytliga och plockar, trimmar samt vaxar sig.

Sluta var så besatt av utseenden, det är osexigt.

Att bry om sin kropp är osexigt och låta den förfalla är hett i din bok?
Citera
2018-08-02, 07:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Att bry om sin kropp är osexigt och låta den förfalla är hett i din bok?
Och att icke kunna läsa text är också osexigt, men jag ska lära dig en sak. Ser du att jag gjorde ett mellanrum mellan meningarna, hade det inte varit det kan texten tolkas så som du gjorde, men nu var det ett mellanrum, varpå andra meningen var en kommentar på det TS gör samt skrev.
Citera
2018-08-02, 07:38
  #6
Medlem
Kanske har det något med hormoner att göra dags att googla?
Men jag har noterat samma fakta men på mig själv fast jag vet inte om det har med vikten eller åldern att göra, har laggt till mig med en kagge nu när man varit med ett tag. Och noterat att magen har blivit större tillsammans med att jag har fått mer kroppshår inc. skägg. Sen har håret på huvudet blivit grått men det är lika talrigt som tidigare.
Citera
2018-08-02, 07:50
  #7
Medlem
Fotbollspucks avatar
Det stämmer tamefan, när man ser tjockisar på stranden så är hela buken täckt med hår.
Fetton borde ha en egen liten bit av stranden gärna i en vassrugg så vi A-människor slipper se dräggen.
Citera
2018-08-02, 08:31
  #8
Medlem
Jag är vältränad samt har en hårig bringa. Sen är ju större delen av befolkningen håriga. Vad gör det med en hårig bringa? Vill du hellre se tjockisarnas hud mer?
Citera
2018-08-02, 08:53
  #9
Medlem
dwgs avatar
Stora kanske inte vill vaxa kroppen då dom ser ut som tjocka småbarn
Citera
2018-08-02, 09:14
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moonleaf
Jag är vältränad samt har en hårig bringa. Sen är ju större delen av befolkningen håriga. Vad gör det med en hårig bringa? Vill du hellre se tjockisarnas hud mer?

Har inga större problem med det. Det var mest ett konstaterande.
Sen är det mest håriga ryggar och axlar jag reagerat på.
Citera
2018-08-02, 09:27
  #11
Medlem
BigFatCones avatar
Alltså, jag var ju hårig innan jag blev en tjockis.
Citera
2018-08-02, 10:29
  #12
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollspuck
Det stämmer tamefan, när man ser tjockisar på stranden så är hela buken täckt med hår.
Fetton borde ha en egen liten bit av stranden gärna i en vassrugg så vi A-människor slipper se dräggen.

Utmärkt idé! Jag röstar på dig! Hoppas även gapiga barn och likn. kan placeras med fläskbergen.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Alltså, jag var ju hårig innan jag blev en tjockis.

Bra att du har en realistisk självbild, då vet du säkert också i vilken del av stranden du skall vara på. (Bland valrossarna och flodhästarna.)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback