Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-01, 22:09
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JontenZ
https://www.mshop.se/penis-xxl-creme

Har använt denna hittills i 1 vecka för att få större grovhet och längd på min penis. Jag smörjer in mig med den minst 3 gånger per dag och har försökt mäta med måttband om det blivit någon skillnad, men det verkar inte ha skett någon förändring på storleken alls vid erektion. Det känns dock som att den blivit lite större dock i slakt tillstånd, men är osäker om detta är bara en inbillning.

Ni som använt den eller andra liknande produkter, hur bra har den funkat för er? Märkte ni något resultat efter 1 vecka eller tog det längre tid innan ni såg någon skillnad?
Är du på riktigt? Så du tror på fullaste allvar att du kan få en kroppsdel att växa genom att smörja in den med salva???
Citera
2018-08-01, 22:14
  #26
Medlem
Miys avatar
Smörj max en gång per dag jag gjorde misstaget att smörja 3-4ggr dag och kuken blev fruktansvärt grov.

Tar tacksamt emot pm om salvor som gör den smalare igen.
Citera
2018-08-01, 22:21
  #27
Medlem
JontenZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Är du på riktigt? Så du tror på fullaste allvar att du kan få en kroppsdel att växa genom att smörja in den med salva???

Effekten är inte permanent, när man slutar använda krämen så krymper man tillbaka till sin ursprungliga storlek. Det funkar väl ungefär som muskler. Man får större ju längre man tränar, men blir smalare igen när man slutar.
Citera
2018-08-01, 23:08
  #28
Medlem
Det enda som hjälper är strechning. Främst då i slakt/slappt läge.
Jämför att stretcha rövhålet till 15 cm diameter. Så jo det funkar ...

Men den blir inte länge när den är styv.
Citera
2018-08-25, 21:43
  #29
Medlem
JontenZs avatar
Nu har jag använt produkten i en månad ungefär och jag ska sammanfatta det så här:

Det är inte värt det. Det blev ingen skillnad på längden och ollonet blev bara något tjockare när den var i slakt tillstånd, men det krympte tillbaka ganska snabbt till ursprungliga storlek när jag slutade använda krämen för några dagar sedan. Dock fick jag bättre uthållighet och orgasmerna kändes ännu starkare, men jag är fortfarande besviken. Köper aldrig mera sådant här.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback