Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-31, 17:38
  #1
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Den senaste säsongen av Australian Survivor startar den 1/8. Är det någon här som ska kika?

En lista med deltagarna finns här:
http://insidesurvivor.com/meet-the-c...season-3-34528

Här är en 14 min sneak peak av första avsnittet:
https://www.news.com.au/entertainmen...45fa3e5e58d6c2

För Survivor fansen kan nämnas att den ökände (no pun intended) Russell Hantz kommer att deltaga. Vad tror ni om hans chanser i den australiensiska upplagan? Kommer han att ha möjlighet att vinna den här gången eller blir han utröstad tidigt?

Jag ser fram emot starten av den här nya säsongen för de senaste två säsongerna av Australian Survivor har varit asbra. Riktigt bra deltagare och produktionen har varit top notch. Faktum är att jag tycker den hållit snäppet högre kvalité än de senaste säsongerna av den amerikanska upplagan.
Citera
2018-07-31, 17:44
  #2
Medlem
HeadlessAgnews avatar
Är det samma skit som svenska Robinson där deltagarna får typ 1000 kcal ris per dag samt fri tillgång till vatten? Tappade helt intresset när själva överlevnadsbiten försvann och deltagarna mest satt i skuggan och softade.
Citera
2018-07-31, 17:58
  #3
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadlessAgnew
Är det samma skit som svenska Robinson där deltagarna får typ 1000 kcal ris per dag samt fri tillgång till vatten? Tappade helt intresset när själva överlevnadsbiten försvann och deltagarna mest satt i skuggan och softade.
Har inte sett den svenska versionen på evigheter, men jag tror det är striktare i den australiensiska/ameriskanska versionen. Av sneak peaken att döma får lagen tävla om en påse ris i första tävlingen, den som förlorar blir helt utan. Vatten brukar i regel finnas att hämta i en källa men måste kokas för att vara drickbart.
Citera
2018-07-31, 19:07
  #4
Medlem
Är det som i den där ryska varianten där man får mörda människor?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback