Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-31, 12:51
  #1
Medlem
Någon som bott i Kato Stalos ? Vilket hotell ?

Ska dit i Augusti och bo på ett hotell som heter Tropicana så om någon vet något mer om hotellet än vad som står i Tripadvisor skriv gärna det

Enligt google maps är det inte långt vare sig till Agia Marina eller Agii Apostli, och ser man på streetview ser jag inga problem att gå där med barnvagn, men har någon av er varit där som kan säga mer ?

Valde Kato Stalos för närheten till stränderna i Agii Apostli, och är det något här i området man inte bör missa ? Har inte budget för att hyra bil denna gången så kommer försöka hålla oss på platsen eventuellt ta bussen till Elafonnissi, går det direktbussar ut dit ?
Citera
2018-09-05, 14:23
  #2
Medlem
Har bott och jobbat i Kato Stalos, har för mig att det hotellet är helt okej men ganska enkelt. Det är ganska smala gator i området, så när det är mycket folk i rörelse på kvällen kan det bli lite trångt med barnvagn. I alla fall om ni rör er in mot Platanias, där det finns mycket restauranger och butiker. Kato Stalos är ganska mycket lugnare

Jag skulle rekommendera att kolla upp lite bra restauranger på Trip Advisor/Yelp och inte ta första bästa turistrestaurang. Stränderna är fina och barnvänliga, så länge det inte blåser för mycket. Åk in till Chania nån kväll och gå längs med hamnen, det är fint och kostar inte mycket varken med taxi eller buss.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2963379

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback