Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-31, 10:04
  #1
Medlem
SexSexSexSexs avatar
Har haft flera Samsung de senaste åren och mig veterligen är det bara min första (note 1) som det går att spela in ett samtal med där båda parterna hörs. Min nuvarande S7 är designad på något sätt som gör att inspelningsappar inte kommer åt signalen från den andra parten och ska man spela in så måste man ha på högtalaren. Snart är det dags att skaffa ny telefon och den här gången är inspelningsmöjligheten prioriterad över allt annat.
Citera
2018-07-31, 10:36
  #2
Medlem
Soluss avatar
Min S6 och min S8+ har gått hur bra som helst att spela in samtal på.
Citera
2018-07-31, 10:41
  #3
Medlem
Jag spelar in samtal med min samsung s7
Citera
2018-07-31, 11:21
  #4
Medlem
Hackergirls avatar
Alla mina Xperia funkar bra med appen Skvalex.
Citera
2018-07-31, 19:32
  #5
Moderator
yz44s avatar
HTC fungerar för mig.
Citera
2018-08-15, 21:46
  #6
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
HTC fungerar för mig.
Min Moto G5 plus funkar utmärkt att spela in på. Använder gratisappen call recorder.
Citera
2018-08-16, 14:19
  #7
Medlem
Hackergirls avatar
Dock är denna funktion helt dödad i Android Pie, enligt devs, användare och Google...
Citera
2021-09-17, 13:19
  #8
Medlem
Jag har samma problem med android EU regler har satt stopp för sånt. Eller om det var Googles regler. försöker hitta någon app som duger, man vill ju höra mottagaren också, ACR funkade bra förut och det finns någon till: automatic Call -recorder olika varianter, prova dig fram men många appar är skit, betala kanske bättre? Eller studera hur man gör en egen app, det behöver inte bli dyrt.
Citera
2021-11-05, 01:23
  #9
Medlem
SuperPuttes avatar
Skvalex Call Recorder funkar på A10 och A11 på min telefon.
Den är stoppad av Google Play (så ladda inte ned från där, då det är en gammal version) - och eftersom Google själva ville stoppa callrecorders redan i A10 är det kanske logiskt att de inte vill uppdatera appen längre - och ett tecken på att den verkligen funkar.....
Du kan emellertid ladda ned och läsa på mer om den här t ex här https://forum.xda-developers.com/t/a...-line.1441643/
Det finns en gratis provversion som du kan ladda ned för att kolla att allt funkar - rekommenderas - appen är förhållandes dyr men har haft den i flera år och den har aldrig svikit mig.
Direktlänk till testversionen https://callrecorder.skvalex.com/get
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback