Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-23, 01:20
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Kul att du säger det, får mig osökt att tänka på hur ingen japan visste vem Hachimura förrän han blev draftad igår, nu kan de inte sluta snacka om honom o beter sig som om de älskar basket. Lite samma effekt. Smh.

Precis, det ena utesluter inte det andra, att följa den enda svensken i NBA är inte konstigare än att ha koll på en random Asiatisk spelare. Jag tycker för övrigt att det är intressant att följa Europeiska spelare i NBA rent generellt. Antalet spelare från Europa ökar och speciellt från Balkan.
Citera
2019-06-24, 22:09
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Precis, det ena utesluter inte det andra, att följa den enda svensken i NBA är inte konstigare än att ha koll på en random Asiatisk spelare. Jag tycker för övrigt att det är intressant att följa Europeiska spelare i NBA rent generellt. Antalet spelare från Europa ökar och speciellt från Balkan.

Håller med, sen har väl spelare från balkan alltid utgjort den största delen av utländska spelare i NBA eller har jag fel?

Ingen konstig utveckling dock. Ett Jugoslavien idag är det enda landet som skulle kunna utmana USA
Citera
2019-08-30, 15:42
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dijamant
Håller med, sen har väl spelare från balkan alltid utgjort den största delen av utländska spelare i NBA eller har jag fel?

Ingen konstig utveckling dock. Ett Jugoslavien idag är det enda landet som skulle kunna utmana USA

mjo nja: spanien har fin basketkultur oxå.
Citera
2019-09-18, 11:56
  #244
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
mjo nja: spanien har fin basketkultur oxå.

Ironiskt att du sa så och sen vann de VM - good job
Citera
2019-09-18, 17:14
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Ironiskt att du sa så och sen vann de VM - good job

Hehe. Synd man inte la en lön på det innan wm bara
Vilken defensiv bjässe spanien har i heter han Gobert? Som spelar i toronto. Fan plockat bort allt som kommit i hans väg i wm. Plockade enkelt bort campazzo som fram till dess spelat i en egen division.

Usa var inte bra. Donovan var bra. Tyckte de led av uselt trepoängsskytte genom wm.
Argentina fint lag.
Serbien... shame shame shame - dream team... shame...
Frankrike var jäkligt bra.

Sätter dubbeln om Houston vinner i år då
Önskar man kunde spela på om dallas gfår till slutspel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback