Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-30, 12:55
  #1
Medlem
Vi har alla våra problem. Vissa drabbas av skjutningar, våld och otrygghet, men ingenting är förstås så fruktansvärt som när den privilegierade klassen drabbas av minsta motgång.

Dagens innerstadsproblem är ett "mystiskt pipande" som plågar Klara Edvardsson i Fredhäll. Detta fasansfulla problem slås givetvis upp i en artikel av DN. Det kan även noteras att både Klara och DN ringt polisen i ärendet.

Varsågoda att fylla på och diskutera fler "dagens innerstadsproblem".
Citera
2018-07-30, 13:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --..--
Vi har alla våra problem. Vissa drabbas av skjutningar, våld och otrygghet, men ingenting är förstås så fruktansvärt som när den privilegierade klassen drabbas av minsta motgång.

Dagens innerstadsproblem är ett "mystiskt pipande" som plågar Klara Edvardsson i Fredhäll. Detta fasansfulla problem slås givetvis upp i en artikel av DN. Det kan även noteras att både Klara och DN ringt polisen i ärendet.

Varsågoda att fylla på och diskutera fler "dagens innerstadsproblem".

Globalt företag har dumpat cyklar i Stockholm
Citat:
Det globala företaget svepte in med 360 miljoner kronor i ryggen och skulle ta över Stockholms hyrcykelmarknad. Två månader senare var de puts väck.
Kvar i innerstan skräpar deras övergivna cyklar – kanske för evigt.
https://mitti.se/nyheter/obike-globa...lar-stockholm/
Citera
2018-07-30, 15:10
  #3
Medlem
Wayaheads avatar
Innerstadsakademiker som förfäras hur hemskt allt har blivit, det är det närmaste hemskheter de kommer att bevittna.
Citera
2018-07-30, 15:30
  #4
Avstängd
För en tid sedan gick ju en rulltrappa sönder.
Citera
2018-07-30, 19:03
  #5
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --..--
Vi har alla våra problem. Vissa drabbas av skjutningar, våld och otrygghet, men ingenting är förstås så fruktansvärt som när den privilegierade klassen drabbas av minsta motgång.

Dagens innerstadsproblem är ett "mystiskt pipande" som plågar Klara Edvardsson i Fredhäll. Detta fasansfulla problem slås givetvis upp i en artikel av DN. Det kan även noteras att både Klara och DN ringt polisen i ärendet.

Varsågoda att fylla på och diskutera fler "dagens innerstadsproblem".

Inte fler men samma, nu i Aftonblaskan: https://www.aftonbladet.se/tv/a/261236

Tänkte göra en egen tråd om detta och undra om det var det dummaste någon hört/sett AB hitta på för att klicka på, men så såg jag denna post.

Herregud säger jag bara, brandlarm tjuter, det presenteras som "mystiskt ljud"

För mig är det ett sånt här läge, som egentligen sker med jämna mellanrum, då jag känner att nu, nu borde jag sluta besöka Aftonbladet. Känns som jag förnedrar mig själv ibland med AB's "journalistik". Men det är ju gratis och då ska man inte klaga. Och jag fortsätter förmodligen min dagliga vana...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback