Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-11, 14:40
  #289
Medlem
SloppySecondss avatar
Backup på FUP
https://gofile.io/d/Rzfmhk

saknar dom.. om någon vill komplettera.
Citera
2022-09-12, 12:43
  #290
Medlem
Äckligt att han satt tyst och rapade eller ”släppte väder” under förhör. För att extra mycket visa sin nonchalans.

Vem högg av honom handen 2016? Varför tog de inte huvudet?

Stackars P, en stillsam man slaktad på gatan
Citera
2022-09-22, 22:37
  #291
Medlem
Såg just ett program om detta på TVn.
Man kunde väl utvisat fanskapet tillbaka till varifrån han importerades, redan vid hans första begångna brott i Sverige... Kanske hade personen som blev huggen på gatan aldrig behövt utsättas för detta illdåd...

Sen skitsamma om just Somalia inte "vill" ta emot sina egna rötägg. Det vill nog inget land - varför skulle man vilja ta tillbaka ett problem när man lyckats bli av med det till ett annat land(?).

Men det ska inte påverka folket (läs: oss) i "det andra landet". Vi ska inte vara någon jävla "dumpningsplats" för andra länders problemfolk!

I ren affekt fick jag nästan god lust att bli medlem i NMR när jag hör om detta fall. (Lyckligtvis handlar jag sällan i affekt så jag avstår - för den här gången). Men...att en helt oskyldig man går ut och tar ut 200kr en kväll & ett importkräk hugger ner honom. Var fan är världen på väg!? - någon måste sätta ner foten mot kriminaliteten snart.

För att inte vara rasistisk vill jag förtydliga att jag menar ALL kriminalitet. Även svenska kriminella ska lagföras.

Men med facit i hand: Hade vi "svennar" inte varit så generösa och öppnat famnarna (& hamnarna) för lite-vad-som-helst så hade vi inte haft dessa problem idag.

Hoppas vi lär oss något av detta inför nästa importvåg: Tänk en gång till innan folk släpps in i landet - eller så upprepas kanske detta hemska. Vem är det nästa gån som blir knivad? Det kan vara du? Jag? Någons barn? Detta måste få ett stopp.
Ibland önskar jag att vi hade dödsstraff i Sverige också...
Citera
2022-09-22, 23:27
  #292
Medlem
Synd att det bara var handen som fanskapet fick avhugget 2016. Och vilken tur ändå att polisen fick tag på det där importerade psykfallet !! Spyr bara av att tänka på att den där har sprungit runt i stan och i närheten av där man själv bor och framförallt på natten. Jävla vider.
Citera
2023-02-19, 22:55
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkoklocka
Såg just ett program om detta på TVn.
Man kunde väl utvisat fanskapet tillbaka till varifrån han importerades, redan vid hans första begångna brott i Sverige... Kanske hade personen som blev huggen på gatan aldrig behövt utsättas för detta illdåd...

Sen skitsamma om just Somalia inte "vill" ta emot sina egna rötägg. Det vill nog inget land - varför skulle man vilja ta tillbaka ett problem när man lyckats bli av med det till ett annat land(?).

Men det ska inte påverka folket (läs: oss) i "det andra landet". Vi ska inte vara någon jävla "dumpningsplats" för andra länders problemfolk!

I ren affekt fick jag nästan god lust att bli medlem i NMR när jag hör om detta fall. (Lyckligtvis handlar jag sällan i affekt så jag avstår - för den här gången). Men...att en helt oskyldig man går ut och tar ut 200kr en kväll & ett importkräk hugger ner honom. Var fan är världen på väg!? - någon måste sätta ner foten mot kriminaliteten snart.

För att inte vara rasistisk vill jag förtydliga att jag menar ALL kriminalitet. Även svenska kriminella ska lagföras.

Men med facit i hand: Hade vi "svennar" inte varit så generösa och öppnat famnarna (& hamnarna) för lite-vad-som-helst så hade vi inte haft dessa problem idag.

Hoppas vi lär oss något av detta inför nästa importvåg: Tänk en gång till innan folk släpps in i landet - eller så upprepas kanske detta hemska. Vem är det nästa gån som blir knivad? Det kan vara du? Jag? Någons barn? Detta måste få ett stopp.
Ibland önskar jag att vi hade dödsstraff i Sverige också...

Vi utvisar många som jobbar och har utbildning. Både barn Ma gamla. Det går bevisat väldigt bra. Men det här ska vi spara och ha kvar. Till vilken nytta? Vad är målet? Först byggde vi med statliga Finanser Hvbhem för att ta emot dessa och sedan bygger vi nu nya fängelser för att förvara dom. (Som blivit eller varit kriminella) det känns som ett hån men att gå med i nmr etc är ganska menlöst.
Regeringen måste börja visa att de tar i med hårdhandskarna och slänger ut dessa kräkning annars kommer rasismen att öka ännu mer.
Citera
2023-02-27, 20:26
  #294
Medlem
allt.o.ingets avatar
Varför maskerar viaplay gärningsmannen i Svenska fall? Och varför kallar dom honom Mo?
Citera
2023-05-29, 00:55
  #295
Medlem
-oBo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allt.o.inget
Varför maskerar viaplay gärningsmannen i Svenska fall? Och varför kallar dom honom Mo?

Det framgår i FUPen från kvällen schimpansen blev av med handen, år 2016, att han går under smeknamnet Moe. Den vidriga, svettiga, fula, ointelligenta, hemlösa, missbrukande, alkoholiserade, skelande, stympade pissnegern hoppade på en oskyldig och harmlös man dubbelt hans ålder för att kunna springa iväg och köpa mer benzo i hopp om att kunna fly från sitt unkna och fullständigt värdelösa liv här på jorden. Han kommer bli deporterad tillbaka till sitt avfall av hemland tids nog och med en hand som fattas blir det nog svårt att skaffa en försörjning i det fantastiskt ekonomiskt blomstrande landet Somalia. Eftersom att varenda person i det landet inte ens har två kronor att gnugga mot varandra så blir det inga överfallsrån med kniv där inte utan babianen kommer sakta med säkert stekas och frätas till döds i den afrikanska solen och jag måste erkänna - jag får bultande stånd av tanken att den jävla bönrullaren kommer friteras som ett par kycklingvingar i vad som kommer vara den mest passande tiden i hans liv. En ovärdig utgång för en ovärdig liten skitskinnad pappskalle som är Sadaq Jamal.

Vila i frid Peter!
Käka skit Sadaq!
Citera
2023-07-16, 18:38
  #296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Backup på FUP
https://gofile.io/d/Rzfmhk

saknar dom.. om någon vill komplettera.


File does not exist. Lust att ladda upp igen?
Citera
2023-07-31, 22:06
  #297
Medlem
scarlett20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Äckligt att han satt tyst och rapade eller ”släppte väder” under förhör. För att extra mycket visa sin nonchalans.

Vem högg av honom handen 2016? Varför tog de inte huvudet?

Stackars P, en stillsam man slaktad på gatan


Filip Hessey


Kan inte göra mer än att hålla med.
__________________
Senast redigerad av scarlett20 2023-07-31 kl. 22:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback