Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-29, 13:34
  #1
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Först vill jag bara säga att jag inte riktigt vet om jag har lagt tråden i fel ämne och isåfall ber jag om ursäkt.

Men här vill jag diskutera om hur vi tror att det kommer att ”sluta”. Med tanke på den extrema mångkultur som råder i landet, samt alla bränder, värdelösa politiker, myndigheter och all annan skit.

Det är nu för sent att göra något åt invandringen, dom helt tagit över landet och det kommer sluta med att svensken dör ut.

Alla förbannade jävla skjutningar, våldtäkter och dödsfall som sker typ varje dag - ingen blir förvånad om något allvarligt händer.

Våra myndigheter och politiker består av en grupp särskolebarn som inte har lyckats med någonting, t.ex domstolen, när dom väl får tag i en snubbe som har våldtagit något stackars flickebarn, och som dessutom inte har något medborgarskap så väljer dom inte att utvisa idioten, istället tycker dom synd om honom och det slutar med att han får bidrag och bostad.... Listan kan göras otäckt lång och det här är bara några exempel av flera tusen.

Ingenting står rätt till i vårat land, vi står bokstavligen på trösken till helvetet och nu vill jag höra era teorier om hur ni tror det kommer sluta, jag tror iallafall att Sverige aldrig kommer bli sig likt igen, gud vad jag saknar tiden förr.... :/
__________________
Senast redigerad av Skrattgrabben 2018-07-29 kl. 13:36.
Citera
2018-07-29, 14:21
  #2
Medlem
ChemicalGirls avatar
Att Sveriges viktigaste människa, Jag, flyttar härifrån och lämnar Sverige klara sig själv.

Det kommer nog sluta som att hela Sverige blir som malmö, livskvaliten kommer att sjunka, kriminaliteten öka, arabiska kommer bli ett oficiellt språk, hälften av Sverige kommer vara muslimskt.
Tror Marseille i Frankrike är en bra exempel på en stad med många invandrare, men verkar inte vara så trevligt där....
Citera
2018-07-29, 15:02
  #3
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Att Sveriges viktigaste människa, Jag, flyttar härifrån och lämnar Sverige klara sig själv.

Det kommer nog sluta som att hela Sverige blir som malmö, livskvaliten kommer att sjunka, kriminaliteten öka, arabiska kommer bli ett oficiellt språk, hälften av Sverige kommer vara muslimskt.
Tror Marseille i Frankrike är en bra exempel på en stad med många invandrare, men verkar inte vara så trevligt där....
arabiska är i princip redan det officiella språket på mitt jobb ..eller bosniska.. Sällan man hör svenska röster bara det arga arabiska rabblandet i öronen.. folk som sjunger verser ur koranen när dom sopar golvet osv .. Musiken i datorhögtalarna är nasheeds .. förmannen pratar svenska och några till. Alla som slutat dom senaste åren har varit svenskar. Dom har blivit ersatta med bosnier och araber .. *asg*.

Det nya etniskt nordiska mannen är soyboy med äggformat ansikte , glest skägg, spagettiarmar och ler ofta med vidöppen mun.. Alltså inte många evolutionära fördelar. Östrogen i vattnet?
Jämför bilder på t ex rallare och stenhuggare för 100 år sedan, eller tyskar från ww1/2 mot dagens "män" om ni inte fattar.

Vad tjejer gillar däremot har inte ändrats sen stenåldern.. dom vill ha sex med muskulösa och aggresiva män som kokar över av testosteron, har stor haka, skarp käklinje och breda handleder .. Därför väljer dom blattar(som knappast vill gifta sig senare med en cumdumpster utan väljer en orörd hijabfru som familjen har hittat i kurdistan). Eller åker till Gambia.
Citera
2018-07-29, 16:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Först vill jag bara säga att jag inte riktigt vet om jag har lagt tråden i fel ämne och isåfall ber jag om ursäkt.

Men här vill jag diskutera om hur vi tror att det kommer att ”sluta”. Med tanke på den extrema mångkultur som råder i landet, samt alla bränder, värdelösa politiker, myndigheter och all annan skit.

Det är nu för sent att göra något åt invandringen, dom helt tagit över landet och det kommer sluta med att svensken dör ut.

Alla förbannade jävla skjutningar, våldtäkter och dödsfall som sker typ varje dag - ingen blir förvånad om något allvarligt händer.

Våra myndigheter och politiker består av en grupp särskolebarn som inte har lyckats med någonting, t.ex domstolen, när dom väl får tag i en snubbe som har våldtagit något stackars flickebarn, och som dessutom inte har något medborgarskap så väljer dom inte att utvisa idioten, istället tycker dom synd om honom och det slutar med att han får bidrag och bostad.... Listan kan göras otäckt lång och det här är bara några exempel av flera tusen.

Ingenting står rätt till i vårat land, vi står bokstavligen på trösken till helvetet och nu vill jag höra era teorier om hur ni tror det kommer sluta, jag tror iallafall att Sverige aldrig kommer bli sig likt igen, gud vad jag saknar tiden förr.... :/



när SD vinner makten så kommer det frågor om återvandring och då kommer invandrarna att starta ett krig som heter duga för att försöka ta över landet på riktigt men dom kommer möta stort motstånd från urinvånarna och allt detta kommer hända inom ett par år
Citera
2018-07-29, 16:27
  #5
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
när SD vinner makten så kommer det frågor om återvandring och då kommer invandrarna att starta ett krig som heter duga för att försöka ta över landet på riktigt men dom kommer möta stort motstånd från urinvånarna och allt detta kommer hända inom ett par år
Dröm vidare, svenskarna kommer att skänka bor landet utan motstånd.
Citera
2018-07-29, 16:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Dröm vidare, svenskarna kommer att skänka bor landet utan motstånd.



är det en som börjar så kommer resten följa
Citera
2018-07-29, 16:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Inte en chans, 87% har redan bestämt att muslimerna är det nya härskarfolket i Sverige.


nesh är det en som börjar så kommer folk börja resa sig upp och följa utan tveka för det är mängder av folk som är trött på det här nu men dom vågar inte göra något själva och behöver någon som vågar leda dom
Citera
2018-07-29, 16:46
  #8
Avstängd
Trasigatrosors avatar
Det finns en serie som heter Fauda, under säsong 2 så tar en Pappa sin son till Tel Aviv och frågar om sonen själv tror att PA eller IS skulle kunna rasera alla höghus, få bort alla människor osv,

Samma sak gäller här, det är i princip omöjligt att Sverige faller för inbördeskrig, det måste till enorma resurser för att det ska ske. Även om svensken kan likna en fähund så när det gäller så sluter de upp, ihop och skapar enad front, se bara skogsbränderna. Där hjälpte även nyimmigrerade upp, för att "ge tillbaka". Sverige kan falla för en yttre makt eller påverkan eller Naturkatastrofer, som Bränderna, men då måste fan hela landet fatta eld,

Att vi läser mkt om våld, täkter, mord osv är egentigen bara för att sånna nyheter säljer bättre än andra, gäng brottsligheten kanske har krupit ner i åldrarna, men idag har vi också ett större informtionsutbyte via medier, internet osv, vi ser nog bara mer idag, men tror att förr så hände det likväl men vi fick aldrig reda på det.
Citera
2018-07-29, 17:24
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
O.M.F.G!
Är du på riktigt när du skriver denna smörja?
Hur jädrans köpt är din ringmuskel? Kan du bara sluta skönmåla med stora penseldrag den tysta diktaturen vi lever i.
Skam är du. Du borde sitta i fängelset, inkompatibel naiv clown.
Diktaturer är mycket värre än det vi upplever. Det finns många diktaturer i dag. De som lever där skulle hålla med mig. I en diktatur skulle vi inte ha flashback. Identiteter skulle röjas.
Citera
2018-07-30, 01:12
  #10
Medlem
Sluta? Det finns ingen början och det finns inget slut....

Skämt å sido så kommer Sverige balkaniseras.

Citat:
Ursprungligen postat av Trasigatrosor
Samma sak gäller här, det är i princip omöjligt att Sverige faller för inbördeskrig, det måste till enorma resurser för att det ska ske.

Alternativet behöver inte stå mellan en utopi och inbördeskrig. Det står snarare mellan ett land som fungerar väldigt bra (Sverige för 30–40 år sedan) och ett land som fungerar mindre bra (Sverige idag) eller i värsta fall rätt dåligt (Sverige om 20–30 år).
Att Sverige blir mer och mer som Brasilien med större ekonomiska klyftor, mer vålds- och sexualbrott, och en etnisk klassdimension är vad många är oroliga för.

Citat:
men tror att förr så hände det likväl men vi fick aldrig reda på det.

Skärp dig hör helvete.
Citera
2018-07-30, 12:43
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Dröm vidare, svenskarna kommer att skänka bor landet utan motstånd.

Tyvärr har du rätt. Dessutom gör man det med glädje. Alla skador som har bifogats landet skulle kunna minimeras men det skulle inget riksdagsparti våga göra. Inte ens SD.
Citera
2018-07-31, 03:59
  #12
Medlem
oshin.cantwells avatar
Framtidens Europa kommer bestå av flyover states uppbackade av USA och Ryssland och stadsstater uppbackade av Kina.

https://en.wikipedia.org/wiki/Flyover_country
https://en.wikipedia.org/wiki/Shangh...nal_Settlement
https://en.wikipedia.org/wiki/Shangh...nch_Concession
https://en.wikipedia.org/wiki/Kiautschou_Bay_concession
__________________
Senast redigerad av oshin.cantwell 2018-07-31 kl. 04:08.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback