Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-29, 06:05
  #1
Medlem
sminkads avatar
Hej,

Nåt jag funderat på och jag har nog i princip testat de flesta benzo i mina år, därav att minnet sviket hur effekterna var och vilka jag testat. Nuförtiden tar jag mest Alpra, Dia och Ikto och alla dom är sköna. Men det är ändå något som z-analogerna har som jag absolut älskar.

Stoppa i sig en Stilnoct är liksom som halv eufori efter bara 10 min. Jag mår oerhört bra på dessa, bara så svårt att få tag på dom för ett vettigt pris då det är såna överpriser, tyvärr.

Vad tycker ni? Tycker ni någon benz är i närheten av z-analogerna? Och om så nämn då gärna benzon så ska jag tänkta tillbaka om jag testat den, och om inte annat får jag helt enkelt prova den!

Skulle vara intressant att höra om ni märkt av benzo som påminner om Z-analogerna. Hade vart intressant att höra era erfarenheter!
Citera
2018-07-29, 07:08
  #2
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
Hej,

Nåt jag funderat på och jag har nog i princip testat de flesta benzo i mina år, därav att minnet sviket hur effekterna var och vilka jag testat. Nuförtiden tar jag mest Alpra, Dia och Ikto och alla dom är sköna. Men det är ändå något som z-analogerna har som jag absolut älskar.

Stoppa i sig en Stilnoct är liksom som halv eufori efter bara 10 min. Jag mår oerhört bra på dessa, bara så svårt att få tag på dom för ett vettigt pris då det är såna överpriser, tyvärr.

Vad tycker ni? Tycker ni någon benz är i närheten av z-analogerna? Och om så nämn då gärna benzon så ska jag tänkta tillbaka om jag testat den, och om inte annat får jag helt enkelt prova den!

Skulle vara intressant att höra om ni märkt av benzo som påminner om Z-analogerna. Hade vart intressant att höra era erfarenheter!
Restoril. Fantastisk benso!!
Citera
2018-07-29, 09:30
  #3
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Restoril. Fantastisk benso!!

Intressant, och att den är till för sömnproblem låter ju lovande. Tror jag aldrig testat den, även fast jag testat 8.5/10 benzos som finns tillgänggliga idag.

Temazepam som den också heter fanns väl runt för inte allt för lång tid sedan har jag för mig?
Citera
2018-07-29, 10:04
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
Hej,

Nåt jag funderat på och jag har nog i princip testat de flesta benzo i mina år, därav att minnet sviket hur effekterna var och vilka jag testat. Nuförtiden tar jag mest Alpra, Dia och Ikto och alla dom är sköna. Men det är ändå något som z-analogerna har som jag absolut älskar.

Stoppa i sig en Stilnoct är liksom som halv eufori efter bara 10 min. Jag mår oerhört bra på dessa, bara så svårt att få tag på dom för ett vettigt pris då det är såna överpriser, tyvärr.

Vad tycker ni? Tycker ni någon benz är i närheten av z-analogerna? Och om så nämn då gärna benzon så ska jag tänkta tillbaka om jag testat den, och om inte annat får jag helt enkelt prova den!

Skulle vara intressant att höra om ni märkt av benzo som påminner om Z-analogerna. Hade vart intressant att höra era erfarenheter!

Dormicum/midazolam tycker jag är åt stilnoct/zolpidem hållet. Dom går ju att skicka efter från utlandet. Etizolam är ju bra på alla sätt.
Triazolam/halcion går väl knappt att få tag i, lite kort verkan men både knockar och rensar minnet innan sömnen sätter in.
Alla tre jag nämnt tycker jag är bättre än stilnoct men det är ju väldigt inviduellt hur olika substanser fungerar
Citera
2018-07-29, 10:35
  #5
Medlem
sminkads avatar
Midazolam finns ju ute nu på marknaden. Kanske dags att testa den igen då jag inte riktigt kommer ihåg vad jag tyckte. I alla fall Etizolam har väl funnits lite då och då och den har jag aldrig testat.
Får hoppas att Tria och Etiz tar sig tillbaka... Det hade vart intressant och antagligen fint.
__________________
Senast redigerad av sminkad 2018-07-29 kl. 10:39.
Citera
2018-07-29, 11:37
  #6
Medlem
ChemicalGirls avatar
Det var exakt samma fråga jag undrade typ igår, googlade lite men kom inte fram till något. Varför har det inte kommit typ florsubstituerade z-analoger? Typ florzolpidem som floralprazolam?
De där substanserna ni tippsade, har de en liknande struktur och verkningssätt som zolpidem/zopiklon?

Sminkad, om du testar dessa så kan du väl säga om de var bra och liknade Imovane/stilnoct.
Citera
2018-07-29, 12:11
  #7
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Sminkad, om du testar dessa så kan du väl säga om de var bra och liknade Imovane/stilnoct.

Jag skaa försöka fixa och hitta några och då kommer jag själv klart ge en reccension.
Citera
2018-08-11, 11:34
  #8
Medlem
Midazolam skulle jag säga. Den har relaltivt kort halveringstid.
Citera
2018-08-22, 21:56
  #9
Medlem
sminkads avatar
Nu har även jag testat Midazolam och på den delen den är lik Zolpidem är att man somnar PANG på den. Annars tycker jag inte den är särkilt likt mer, förutom att den ger lugn innan men det gör Zolpidem med. Så man får helt enkelt skaffa sig Zolpidem/Stilnoct om man vill ha dess efter helt enkelt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback