Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-28, 12:37
  #61
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Inte ännu..du ska få självuppfylla genom att låta munnen vidaregå är min tanke, berätta gärna mer om det allsköna pack som invaderar svenska stränder, vilket år utvecklades dom? är dom
svenska moralpoliser eller svenska snuskhumrar som jag?..för vi är väl överens om att detta är ett svenskt problem?.
Nej, jag vet inte varför du är så snabb med nya halmgubbar hela tiden.
Citera
2018-08-28, 16:39
  #62
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Nej, jag vet inte varför du är så snabb med nya halmgubbar hela tiden.
Vad betyder halmgubbe? åkerspöke där, jag vill höra det från dig för att det ska kunna fastna
Det är du som halmgubbar mig genom att inte uppbacka<-------dig själv
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-08-28 kl. 16:45.
Citera
2018-08-28, 16:44
  #63
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad betyder halmgubbe? åkerspöke där, jag vill höra det från dig för att det ska kunna fastna
https://sv.wikipedia.org/wiki/Halmdocka du går bara off topic med dina argumentationsfel istället för att bemöta något som faktiskt är skrivet i frågan vilket jag svarat på sedan tidigare gällande att det visst finns många som är topless ute i år under soliga sommardagarna som vi haft.
Citera
2018-08-30, 03:20
  #64
Medlem
Smygfotografering och internet gör att jag inte vågar bada topless. Eller egentligen ger jag blanka fan i själva grejen om någon ser mina bröst, skäms knappast, men man vet ju inte vilket sammanhang en smygfotad bild skulle hamna i på internet. Plus att förmodligen skulle man anses vara en uppmärksamhetskåt hora av många män, inklusive svenska. Känns ofta som att vad man än gör som kvinna så är det fel. Så många män skriver här på flashback och klagar på att de inte får knulla när de är ute och raggar eller att flickvännen inte vill ligga tillräckligt ofta, men samtidigt skrivs det lika mycket klagande på att vi svenska kvinnor är spermahinkar och allt vad det sägs. Typ likadant med topless på stränder, många säger att det vore trevligt att kvinnor slängde av sig bh:n men likaväl skulle vi får skit för det om vi gjorde det
Citera
2018-09-09, 00:09
  #65
Medlem
Ser ut som om Sverige håller på att internationaliseras. Vi kan inte vara lika extrema som vi var tidigare in en mer global värld.

Se här hur en anständig klädsel på badstranden kan se ut:

https://www.youtube.com/watch?v=u-R9e4FfIrU

Hoppas hel- och halvnakna kvinnor och män som visar upp sig på badstränderna hör till historien.

Se också: "Why I stopped wearing bikinis"
https://www.youtube.com/watch?v=3ynPC3bqmd0
Citera
2018-09-09, 00:20
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymonkey
Smygfotografering och internet gör att jag inte vågar bada topless. Eller egentligen ger jag blanka fan i själva grejen om någon ser mina bröst, skäms knappast, men man vet ju inte vilket sammanhang en smygfotad bild skulle hamna i på internet. Plus att förmodligen skulle man anses vara en uppmärksamhetskåt hora av många män, inklusive svenska. Känns ofta som att vad man än gör som kvinna så är det fel. Så många män skriver här på flashback och klagar på att de inte får knulla när de är ute och raggar eller att flickvännen inte vill ligga tillräckligt ofta, men samtidigt skrivs det lika mycket klagande på att vi svenska kvinnor är spermahinkar och allt vad det sägs. Typ likadant med topless på stränder, många säger att det vore trevligt att kvinnor slängde av sig bh:n men likaväl skulle vi får skit för det om vi gjorde det
Fast varför skulle du bry dig om dessa mäns åsikter? De män som ser ner på dig av denna anledning är ju idioter och inga du vill beblanda dig med ändå.
Citera
2018-09-18, 23:16
  #67
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Den friheten kan kvinnorna numera förstås fetglömma. Den tiden kommer heller inte igen eller vill ni be om sexuella trakasserier? Frihet kräver ni vet vad, en ny etniskt svensk nation.
Citera
2018-10-03, 09:03
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
Nu ska jag berätta för er! Har köpt en Nikon P900 (83x (40x i praktiken) optisk zoom DVS inget digitalzoom-trams!!!).... Kristallklar bild på flera kilometers avstånd... Har sett så jävla mycket nakna damer genom den Lätt en av de bästa prylarna jag köpt. Bara man har stativ såklart... Av flera anledningar

Senast var ett gäng nakenbadare i 20-års åldern som solade tvärs över sjön från husbilen. hehe... Gissa om man zoomade Helvete vad jag rekommenderar den här! Går lätt att se in genom hus också. Har sett ett och ett annat par som pippar kan jag säga ...

5/5 stjärnor mvh Johan.

Topic TLDR: det finns, men inte på publika stränder. Har du en jävligt bra kikare eller en kamera med bra zoom så får du se på grejor däremot
Alla har väl sina fetischer, och att smygtitta är förmodligen en.
Jag hånglar gärna upp och sätter på min unga frächa fru på en egen strand, så zooma in bara
Hon har bojor på ibland, om du får syn på oss...
Citera
2018-11-29, 22:03
  #69
Medlem
Inte många tjejer som är solbrända nuförtiden.Är väl alla larm om cancer..
Dom man ser nära vattnet är ju fjortisar eller kärringar 50 plus som ser ut som en sliten plånbok i ansiktet..
Citera
2018-12-29, 23:44
  #70
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
Citat:
Svenskarna måste integreras i det nya Sverige, det gamla Sverige kommer inte tillbaka.
Mona Sahlin i P1-morgon i Sveriges Radio P1 den 17 maj 2001.

https://sv.wikiquote.org/wiki/Mona_Sahlin
Citera
2018-12-31, 22:19
  #71
Medlem
WuMings avatar
En svensk kompis solade topless ute på en brygga på en elegantare italiensk badort för ca 10 år sen, vår amerikanska pryda väninna skämdes ögonen ur sig men var också lite impad av svenskans frigjordhet. Låt oss säga att hon fick många uppskattande blickar och en del komplimanger, hehe.. "mica si consuma": det är ju bara blickar, oskyldigt..
Citera
2019-01-27, 02:14
  #72
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krattebos
Ser ut som om Sverige håller på att internationaliseras. Vi kan inte vara lika extrema som vi var tidigare in en mer global värld.

På vissa sätt är det bra. Jag vill helst inte ha bara tuttar på offentliga stränder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback