Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-01, 19:39
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausererik
https://mitti.se/nyheter/kvinnor-ofr...hela-stockholm

Vad är detta för gärningsman ?
Tråd finns: (FB) Upprepade sexuella ofredanden trots en gripen, Hagaparken, juli 2018
Citera
2018-08-01, 19:47
  #14
Medlem
foxtrouts avatar
Finns ett modulbygge för nyanlända män precis brevid Bilia haga norra. Tid att gå till hagaparken därifrån ca 5 min. Nough said.
Citera
2018-08-01, 19:57
  #15
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
... Fast deras bostad ligger ju ändå typ mitt i parken så man skulle kunna tro att parken övervakas och att det händer mindre skit där.

Jag har iaf alltid känt att den varit en "helsvensk" park förut.

Parken är enorm, och islamist-klanerna har grillat på grässlänten nedanför Koppartälten i åtminstone 10 år nu, så det måste vara någon gammal upplevelse som hänger kvar hos dig.

Jag slutade gå på de ensligaste skogsvägarna där för många år sedan, efter lite obehagliga möten med invandrade unga män i grupp.
Citera
2018-08-01, 20:34
  #16
Medlem
Oreokalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
ajdå, det var mer än jag visste. trodde hagaparken mest bestod av barnfamiljer, hundägare och joggare samt några hundra kanadagäss.

Jag minns mina besök i Hagaparken, för bara 10 år sedan var det definitivt så. Men precis som mycket annat har saker vänts upp och ner på mindre än ett decennium.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback