Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-25, 21:52
  #1
Medlem
Dag1.
Ufc hamburg planerat sen månader tillbaka. Åker direkt efter jobb på fredagen med arbetskamrater, vi anländer till hotellet lite efter 22.00 på kvällen vi alla tar en snabbdusch för att sen gå till reeperbahn. Väl där så gör vi ett besök på the pink palace. Hittar en blond storbröstad tjej som ser interesant utbså det får bli resans första erövring. Går in i rummet och betalar 50 euro och kör ett par ställningar men kommer inte, trött efter resan. Efter det så går jag ut för att möta upp dem andra som står ute och väntar men så en kompis är kvar där inne med en tjej. En annan kompis går in till stället bredvid en strippklubb medan vi väntar. Kompisen kommer ut ifrån pink palace och ser väldigt nöjd ut. Hon var magisk sa han, du får visa mig sen sa jag. Nu går vi in till stripp stället som slutar i en ren jävla katastrof när mina 2 vänner beställer drinkar till varsin tjej för en hutlös summa! Jag försökte stoppa den ene och vänder mig om då har den andre också beställt en ! Efter stack vi och gick in till pink palace igen för att se vilken tjej han pratade om. Och när jag väl ser henne så passar hon inte in där. 1.60 kanske svart från Brasilien med världens röv OMG. Är detta sant tänkte jag? (Ska bara tillägga att jag har aldrig gillat Brazil butt). Jag var tvungen att testa henne kommer in i rummet och min lille kompis får ett eget liv står som en flaggstång! Wow säger jag bara makalöst. Jag säger som min kompis magisk.kunde inte sluta tänka på henne så jag tog henne en gång till ett par timmar senare.
Citera
2018-07-25, 22:13
  #2
Medlem
Dag 2
Vi går en lång runda i hamburg handlar lite och så.eftermiddagen tar vi oss alla en välbehövd tupplur. Vi går till reeperbahn igen vid 18.00 tiden för att käka och sen röka lite vattenpipa. Sen började vi diskutera jag och en vän ville ju till Fkk babylon dom andra 2 tvekade men jag och min vän åkte. Dom andra skulle ut ock klubba. I taxin till Babylon så snackade vi med taxichauffören som sa att Atmos hade finare tjejer så vi bestämde oss för att åka till atmos istället. Kommer dit och betalar 65 euro inträde. Byter om och får en guidad tur av en halvnaken tjej. Vi sätter oss i en soffa med varsin öl och då kommer en tjej och sätter sig emellan oss och börjar prata lite min vän var lite trött så jag gick in i ett rum med henne och hade en trevlig stund med henne. När jag kommer ut så förhandlar min vän med en tjej och han får ett bra pris av henne så jag ser inte mycket av honom på en bra stund. Jag sitter och vilar lite så jag sätter mig i porrbion en stund. Efter 10 min blir jag störs av 2 killar som ska sätta på en tjej i biosalongen så jag går därifrån. Börjar prata med tjejen som visade oss klubben och går in i ett rum med henne och pumpade hårt och länge. Det var sjukt varmt på rummen även hon svettades. Hade mina ögon på en mörkhårig ung tjej sa det till min vän,hon var väldigt upptagen den kvällen och till slut kom hon brevid mig i baren och vi pratade lite och vi gick in i ett rum(rena rama bastun)
Väldigt trevligt. Var tvungen att ha en sista innan vi gick. Jag stod vid baren och fick ögonkontakt med henne och viftade dit henne med ögonen. Gick in i ett rum med öppet fönster denna gången och pumpade en sista gång och avslutade i munnen på henne. Efter det så var det dags att gå! Trevlig klubb men ett tag så var där väldigt få tjejer. Rent för många män där. Men jag fick absolut bästa service av alla 4 tjejer. Inget att klaga på där.
Citera
2018-07-29, 03:37
  #3
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
Dag 2
Vi går en lång runda i hamburg handlar lite och så.eftermiddagen tar vi oss alla en välbehövd tupplur. Vi går till reeperbahn igen vid 18.00 tiden för att käka och sen röka lite vattenpipa. Sen började vi diskutera jag och en vän ville ju till Fkk babylon dom andra 2 tvekade men jag och min vän åkte. Dom andra skulle ut ock klubba. I taxin till Babylon så snackade vi med taxichauffören som sa att Atmos hade finare tjejer så vi bestämde oss för att åka till atmos istället. Kommer dit och betalar 65 euro inträde. Byter om och får en guidad tur av en halvnaken tjej. Vi sätter oss i en soffa med varsin öl och då kommer en tjej och sätter sig emellan oss och börjar prata lite min vän var lite trött så jag gick in i ett rum med henne och hade en trevlig stund med henne. När jag kommer ut så förhandlar min vän med en tjej och han får ett bra pris av henne så jag ser inte mycket av honom på en bra stund. Jag sitter och vilar lite så jag sätter mig i porrbion en stund. Efter 10 min blir jag störs av 2 killar som ska sätta på en tjej i biosalongen så jag går därifrån. Börjar prata med tjejen som visade oss klubben och går in i ett rum med henne och pumpade hårt och länge. Det var sjukt varmt på rummen även hon svettades. Hade mina ögon på en mörkhårig ung tjej sa det till min vän,hon var väldigt upptagen den kvällen och till slut kom hon brevid mig i baren och vi pratade lite och vi gick in i ett rum(rena rama bastun)
Väldigt trevligt. Var tvungen att ha en sista innan vi gick. Jag stod vid baren och fick ögonkontakt med henne och viftade dit henne med ögonen. Gick in i ett rum med öppet fönster denna gången och pumpade en sista gång och avslutade i munnen på henne. Efter det så var det dags att gå! Trevlig klubb men ett tag så var där väldigt få tjejer. Rent för många män där. Men jag fick absolut bästa service av alla 4 tjejer. Inget att klaga på där.

Följde de nya kådislagen eller sög de utan gummi?
Citera
2018-07-29, 14:15
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Följde de nya kådislagen eller sög de utan gummi?


Hahahaha eller hur
30 euro extra för sug utan, slicka och kyssa.
Citera
2018-07-30, 15:00
  #5
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
Hahahaha eller hur
30 euro extra för sug utan, slicka och kyssa.

Tack! Det var just den infon jag ville ha.
Citera
2018-07-30, 15:30
  #6
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
Hahahaha eller hur
30 euro extra för sug utan, slicka och kyssa.
Ingick även avslutet i munnen i det eller var det ytterliggare påslag?
Citera
2018-07-31, 15:01
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Ingick även avslutet i munnen i det eller var det ytterliggare påslag?

Avslut i munnen kostade 30 e extra och på ansiktet 50 e extra.
Citera
2018-08-17, 12:54
  #8
Medlem
Funderar på att åka förbi Hamburg om ett par veckor på resa genom Tyskland. Förstår att det finns mycket kul att göra där.

Är bra massage ställen med extra lätta att hitta?
Citera
2018-08-17, 16:25
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMats
Funderar på att åka förbi Hamburg om ett par veckor på resa genom Tyskland. Förstår att det finns mycket kul att göra där.

Är bra massage ställen med extra lätta att hitta?

Med Google hittar du allt.
Tror inte att massage är så billigt där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback