Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-13, 08:04
  #13
Avstängd
Kick88s avatar
Gå och snyt dig din jävla oförmåga!

Givetvis kan både fåglar och andra djur ha positivt om människor ställer ut skålar med vatten!

Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Vad fan är det för larvigheter? Det råder knappast någon brist på vattendrag i Sverige!

Däremot kan det ju vara trevligt att ha ett fågelbad för att titta på fåglar och få lite liv och rörelse på tomten. Bara så fjantigt med folk som bestämt sig för att ha en identitet som "djurvänner" och ska rationalisera allt de gör med det...
__________________
Senast redigerad av Kick88 2018-08-13 kl. 08:06.
Citera
2018-08-13, 10:48
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Hej,

Det här ämnet kanske inte är helt okej ... men så här i rekordvärmen kan det vara bra att sätta ut en liten skål med vatten, och kanske några lämpligt stora stenar i för dom att stå på.

Jag har själv en lång rad fåglar som brukar komma under dagen. Både för att dricka och i bland svalka fötterna i.


Det är inte brist på fåglar i Medelhavsområdet, trots att de har mycket varmare klimat och mycket färre sötvattenskällor
Citera
2018-08-14, 07:04
  #15
Avstängd
Kick88s avatar
I bland blir jag sur. Fast oftast är jag ganska snäll.

Det är lite olika.
Citera
2018-08-14, 07:17
  #16
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
I bland blir jag sur. Fast oftast är jag ganska snäll.

Det är lite olika.

I vilket fall som helst har du en väldigt sötaktig bild.
Klart fåglarna ska ha vatten. Helst Evian. Betänk att vårt kranvatten inte är det bästa för de små krabaterna och det bör iaf kokas.
420
Citera
2018-08-14, 09:36
  #17
Avstängd
Kick88s avatar
Jag valde faktiskt emllan en söt lite giraff och den avatar jag har nuvarande.
Jag vill gärna framstå som lite positiv.


Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
I vilket fall som helst har du en väldigt sötaktig bild.
Klart fåglarna ska ha vatten. Helst Evian. Betänk att vårt kranvatten inte är det bästa för de små krabaterna och det bör iaf kokas.
420
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback