Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-25, 13:10
  #13
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klemo
Vi är båda vita Svenskar så det behöver du inte oroa dig för. Brukar la vara mejeriprodukter asiater har problem att äta. Frågan är NYTTIG mat som inte innehåller fibrer. Som helst är lite roligare än vitt bröd och fil & flingor.
Skulle vetat bättre än att fråga flashback som bara är fullt av (faktiskt) rasistiska drägg som inte ens kan prata mat utan att dra in etnicitet. Jag kommer själv rösta på SD, men ni är jävla patetiska.
Det är väl en helt adekvat fråga för visst vet du att människor av olika etnicitet har varierande egenskaper?
Att alla ska tåla allt i matväg är inte möjligt och att då rasblanda samt kanske bytt världsdel är ett hälsoproblem som ökar i samhället.

Men du ser rasism i allt som har med raser att göra!
Patetiskt!
Citera
2018-08-16, 23:19
  #14
Medlem
Lägg i två dl. buljong :riven morot,riven vitkål, hackad blomkål, hackad broccoli , koka i 10 min. Lägg i ett ägg, rör om,låt koka tre min. Strö riven ost ovanpå. Ev. lite sylta eller fröknäcke till. Vitaminbrus. En jättegod frukost 😋!
Citera
2018-08-18, 01:28
  #15
Medlem
Expohunters avatar
Kvarg?
Citera
2018-08-18, 17:40
  #16
Medlem
Bogomils avatar
Hur allvarlig är din sambos fiberallergi?

Om det inte är en 100%-tig allergi, så går det ju bra att experimentera lite försiktigt med vart gränsen går. För det skulle ju vara lite kontraproduktivt att helt avstå från all fiberhaltig mat, som vanligen brukar innehålla många nyttigheter förutom fibren.
Citera
2018-08-22, 17:43
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Kvarg?
Om Du menar,att blanda i kvarg, så kommer det att bli Jättegott 😋 !
Citera
2018-08-28, 14:32
  #18
Medlem
Tål inte fibrer? Det tror jag inte på. Det är nog snarare så att din sambo har ätit skräpmat i åratal och det är lite problem att lägga om kosten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback