Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-08, 00:42
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
kniv i ryggen i det mest populära köpcentrumet i malmö? är du skön?
du har samma orationella rädsletrankar som dessa barn hade.

lel detta är inte columbia.

han här ska kniva dig:
https://www.youtube.com/watch?v=2XSQ6lb0HV0

gg

Kniv i ryggen (och ansiktet) i det mest populära köpcentrumet i malmö:
(FB) Kvinna knivskuren på Emporia i Malmö
__________________
Senast redigerad av lionatthezoo 2020-01-08 kl. 00:46.
Citera
2020-01-09, 04:22
  #302
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lionatthezoo
Kniv i ryggen (och ansiktet) i det mest populära köpcentrumet i malmö:
(FB) Kvinna knivskuren på Emporia i Malmö
varför visslar du? googlade du detta för att kunna "motbevisa" mig och känna dig överlägsen i ditt lilla liv? du glömmt en grej. det fallet var på en restaurang. Innuti. Där personalen jobbar. där är lika isolerat som den toaletten jag våldtar din mamma i.
äckliga fitta.

detta är fakta: överpopulerade ställen i malmö kommer aldrig på 70 år åtminstånde bli attackerade.

kmr va ngra terrorister som gör ngt kanske i centralen/stortorget gustav men mer än så inte. säkert köpcentrumen eventuellt. detta på 70 år.

malmö är en säker stad.
bokstavligen inget händer här.
det är dött.

jämför brasilien med 60 000 mord på 1 år. 60k..
vad är det per dag... tänk flashbacksidorna om det skulle hända här. hmm. ni är blessed.
Citera
2020-01-09, 04:35
  #303
Avstängd
Är det muslimer som straffat ett "otroget luder" igen?
Citera
2020-01-09, 14:55
  #304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
varför visslar du? googlade du detta för att kunna "motbevisa" mig och känna dig överlägsen i ditt lilla liv? du glömmt en grej. det fallet var på en restaurang. Innuti. Där personalen jobbar. där är lika isolerat som den toaletten jag våldtar din mamma i.
äckliga fitta.

detta är fakta: överpopulerade ställen i malmö kommer aldrig på 70 år åtminstånde bli attackerade.

kmr va ngra terrorister som gör ngt kanske i centralen/stortorget gustav men mer än så inte. säkert köpcentrumen eventuellt. detta på 70 år.

malmö är en säker stad.
bokstavligen inget händer här.
det är dött.

jämför brasilien med 60 000 mord på 1 år. 60k..
vad är det per dag... tänk flashbacksidorna om det skulle hända här. hmm. ni är blessed.

Oj, din stavning är så dålig att jag bara orkade läsa halva inlägget. Vänligen gör ett nytt försök lille vän.

Uppdatering.
Jag ser i din tidigare posthistorik att du kan stava så du är bara ett fjortonårigt troll. Pinsamt.
__________________
Senast redigerad av lionatthezoo 2020-01-09 kl. 15:01.
Citera
2020-01-09, 19:20
  #305
Medlem
Inte mycket nytt i den här bumpen men när vi ändå inte för tråden något vidare framåt så drar jag själv till med en reflektion. Ur en artikel i trådstarten:
Citat:
– Det de har utsatts för är väldigt förnedrande behandling. Vi som varit med länge tänkte ”vad fan är detta, detta finns ju inte”, säger Mats Attin, inre befäl vid Malmöpolisen.
...
Men själva rånet ska enligt polisen inte vara huvudsaken –*gärningspersonerna har verkat mer intresserade av själva förnedringen av 15-åringarna.*

– Detta är så utstuderat under lång tid. Så det är riktigt hänsynslöst. Man har sett dem som lätta offer att dominera under lång tid, plågat dem. Det är riktigt vidrigt, säger Mats Attin till Sydsvenskan.
Så uttryckte sig en polis, ett befäl i Malmö, för bara 18 månader sedan. Man kan väl lugnt säga att fenomenet är betydligt mer etablerat idag, även i kretsar långt utanför branschen.

Men vi såg väl det inte komma antar jag.
Citera
2020-01-09, 22:57
  #306
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnkn0wn
varför visslar du? googlade du detta för att kunna "motbevisa" mig och känna dig överlägsen i ditt lilla liv? du glömmt en grej. det fallet var på en restaurang. Innuti. Där personalen jobbar. där är lika isolerat som den toaletten jag våldtar din mamma i.
äckliga fitta.

detta är fakta: överpopulerade ställen i malmö kommer aldrig på 70 år åtminstånde bli attackerade.

kmr va ngra terrorister som gör ngt kanske i centralen/stortorget gustav men mer än så inte. säkert köpcentrumen eventuellt. detta på 70 år.

malmö är en säker stad.
bokstavligen inget händer här.
det är dött.

jämför brasilien med 60 000 mord på 1 år. 60k..
vad är det per dag... tänk flashbacksidorna om det skulle hända här. hmm. ni är blessed.
Hahaha, du är garanterat en svenne, med lite sydamerikanskt släkt, tror att du är med i PCC eller? Lär dig skriva, aldrig sett så många fel i en text. Ballt att det är knas i Brasilien men nu pratar vi inte om ditt skitland.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback