Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-07-26, 16:31
  #37
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle69a
” Jag kan inte se någon nackdel med detta alls, kommer måste sjukskriva mig sista månaden pga vill komma till barca i slutet av augusti”

Så det är där skon klämmer? Du är en liten simulant som vill plocka ut sjukersättning i Sverige och lön i Barcelona.
Du vill dessutom jobba på ett callcenter där, hoppas du åker dit och blir återbetalningsskyldig.
Och nån kommer antagligen att gola ner dig
Gola ned mig? Klart jag vill ha så mycket pengar som möjligt innan jag åker. Folk är girig jag kan iaf erkänna att jag kommer försöka maska så mycket som möjligt innan jag åker.
Citera
2018-07-27, 13:02
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Gola ned mig? Klart jag vill ha så mycket pengar som möjligt innan jag åker. Folk är girig jag kan iaf erkänna att jag kommer försöka maska så mycket som möjligt innan jag åker.

Fundera få på varför din förra chef inte ville anställa dig utan ta in dig via bemanningsföretag, var väl pga din frånvaro?!
Men åk du till Barcelona du kommer att sumpa allt där också, få du antingen är för bakis eller röker på för mycket flr stt kunna jobba.
Och plötsigt upptäcker försäkringskassan att du fuskat och du blur återbetalningsskyldig
Citera
2018-07-27, 17:48
  #39
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle69a
Fundera få på varför din förra chef inte ville anställa dig utan ta in dig via bemanningsföretag, var väl pga din frånvaro?!
Men åk du till Barcelona du kommer att sumpa allt där också, få du antingen är för bakis eller röker på för mycket flr stt kunna jobba.
Och plötsigt upptäcker försäkringskassan att du fuskat och du blur återbetalningsskyldig
Haha, du läser alla mina trådar och tror du känner mig? Min förre chef gjorde allt för att jag inte skulle säga upp mig, gick emot reglerna och erbjöd mig tjänstledig, tackade nej. Sumpa jobbet i Barcelona kommer inte hända då jag är en naturlig säljare och kommer få jobba med försäljning samt mina bästa kompisar. Bakis på jobbet? Nä inte nu för tiden. Hög på jobbet? Händer ibland men ingen ser någon skillnad. Du kan hata mig om du vill, bryr mig inte ett skit. Folk gillar mig och generellt så framstår jag som en ledarfigur. Att ta för sig är naturligt.

Edit: jag har varit arbetsnarkoman också, varför hänger du inte det över mitt huvud?
__________________
Senast redigerad av sluskjohan 2018-07-27 kl. 17:50.
Citera
2018-07-27, 19:05
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Haha, du läser alla mina trådar och tror du känner mig? Min förre chef gjorde allt för att jag inte skulle säga upp mig, gick emot reglerna och erbjöd mig tjänstledig, tackade nej. Sumpa jobbet i Barcelona kommer inte hända då jag är en naturlig säljare och kommer få jobba med försäljning samt mina bästa kompisar. Bakis på jobbet? Nä inte nu för tiden. Hög på jobbet? Händer ibland men ingen ser någon skillnad. Du kan hata mig om du vill, bryr mig inte ett skit. Folk gillar mig och generellt så framstår jag som en ledarfigur. Att ta för sig är naturligt.

Edit: jag har varit arbetsnarkoman också, varför hänger du inte det över mitt huvud?
Ledarfigur som fuskat och fortsätter att fuska med ersättningar, dessutom ljuger du om din arbetsgivare och skyller på dina arbetskompisar för att du vill ha dubbel ersättning! Lustigt agerande för en ledarfigur.
Varför anställde inte fin förra chef då ?
Pga av din frånvaro var det väl ? Än en gång lustig ledarfigur
Citera
2018-07-27, 21:19
  #41
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle69a
Ledarfigur som fuskat och fortsätter att fuska med ersättningar, dessutom ljuger du om din arbetsgivare och skyller på dina arbetskompisar för att du vill ha dubbel ersättning! Lustigt agerande för en ledarfigur.
Varför anställde inte fin förra chef då ?
Pga av din frånvaro var det väl ? Än en gång lustig ledarfigur
Än en gång tror du att du känner mig. Jag har aldrig i mitt liv fuskat till mig ersättning eller dylikt, har dock pratat om det. Min chef ville inte anställa mig på grund av att multimiljard företaget inte ville, det var därför han tipsa mig om att söka via ett bemanningsföretag vars annons låg ute på AF, tyckte detta var lite förnedrande då jag i princip var en av deras bästa säljare. Det stämmer att det var på grund av frånvaro dom inte anställer mig. Det är ändå inget jobb jag vill tillbaka till.

Edit: min närvaro var extremt bra i 4,5 av 5 år.
Citera
2018-07-27, 22:24
  #42
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
.
Så hur gick det hos läkaren, blev du sjukskriven?
Citera
2018-07-27, 23:37
  #43
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
Så hur gick det hos läkaren, blev du sjukskriven?
Yes, till mitten av augusti.
Citera
2018-07-28, 17:30
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Yes, till mitten av augusti.
Simulant, men detbär klart dig lär vi få betala för rätt länge, jävulskt bra ledaregenskaper att fuska till sig en sjukskrivning bara för att få pengar.
Hoppas du får riktigt dåligt gräs i Barcelona eller lurar fel person där
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback