Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-01-15, 06:36
  #25
Medlem
Juggernawts avatar
Inkvoterad husblatte utan talang. Just sånt här skit som gör att svenska filmer går fetbort för min del.
Citera
2021-01-17, 10:55
  #26
Medlem
Hon skulle passa bra som röstskådespelare också i olika Disney filmer som släpps.

Hade de gjort en Simpsons film och det måste vara svenska röster hade hon passat bra att ta Lisa Simpsons roll
Citera
2021-01-17, 10:56
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Inkvoterad husblatte utan talang. Just sånt här skit som gör att svenska filmer går fetbort för min del.

Svensk film alla gånger än blockbuster Hollywood
Citera
2021-01-17, 12:33
  #28
Medlem
grottmuttans avatar
En polare dejtade henne för ett par tre år sen. Hon tyckte hon var SKITBALL för att hon fick smita in bakvägen på F12. Fruktansvärt oskön människa.
Citera
2021-01-17, 19:34
  #29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Så fort jag ser henne, och ännu snabbare som jag hör henne, växer obehaget inom mig. Det är den mjuka, irriterande rösten. Hennes utseende. Och att hon framstår som lillgammal, trots en vuxen ålder, och allmänt irriterande.

Hon är född i Teheran, så helt svensk är hon ju inte heller, vilket man annars hör på namnet eller ser till hennes provocerande utseende.

Hon är nyss fyllda 33 år och några kända roller i kända filmer/tvserier är: Hundraettåringen som smet från notan och försvann
30 grader i februari
Sjölyckan
Kärlekens krigare

Enligt wikipedia:
"Första gången hon uppträdde offentligt var när hon som nioåring sjöng Mariah Careys Without you inför 200 personer i Upplands Väsby. Hon fick då ett äpple kastat i huvudet. Men redan då såg hon det hela från den positiva sidan och tänkte att "199 personer har i alla fall inte kastat ett äpple i huvudet på mig"

Hon borde fattat hinten.

Vad anser ni om Shima?
Hur tänker de som rollbesätter henne?

Snälla, Shima, sluta förstöra svensk film.

Ännu en inkvoterad blatte?
Citera
2021-01-19, 09:54
  #30
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Hon har väldigt speciell utstrålning. Hon har en mycket fin sångröst och skulle satsa mer på en musikkarriär och på musikalroller. Som karaktärsskådespelare är hon inte alls bra faktiskt. Snudd på talanglös. Väldigt överdriven.
Men på musikalscenen skulle hon stråla, vilket hon redan gjort. Gillar henne allt som allt, tyckte hon verkade vara en snäll och gullig tjej i Stjärnorna på slottet och blev väldigt berörd av hennes historia
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback