Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-22, 13:11
  #1
Medlem
Sonofdevilss avatar
Jag och min kompis har börja hänga med 2 brudar för att min polare och en av dessa brudar brukar ligga och kommer väl att bli tillsamamns inom snar framtid, den andra bruden har kille men som har varit bortrest under hela tiden som vi har börjat hänga.

Nu till problemet, eftersom min kompis och en av tjejerna har känslor för varann blir det ju mycket som att vi är 2 och 2 alltså jag är med tjejen och han är med den andra om ni fattar.

Men jag tror tamefan att jag och hon har börjat gilla varann även fast hon har kille och detta är skitjobnigt för mig.

Nmr 1. Tänk om hon inte dumpar sin kille för att det överväger mig?

Nmr 2. Tän om hon faktiskt dumpar sin kille för mig sen gör hon samma sak mot mig senare i förhållandet?

Nu ska ni veta att vi har aldrig haft något intimt med varandra men igårkväll gick vi på en liten promenad medans min polare och den andra bruden stannade inne, och vi hade så jäävla trevligt alltså, så jag känner bara att vi klickar som fan men att hon har kille och det göt ju det hela till ett stort problem bara.

Edit: jag kom på att på promenaden och lite tidigare den kvällen snackade hon om att hur svartsjuk hennes pojkvän var och hur jobbigt hon tyckte att det var när hon inte fick vara med vem hon ville osv, alltså han vet inte om att hon hänger med oss
Citera
2018-07-22, 13:20
  #2
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Låter som hon vill ha sin pojkvän i reserv och samtidigt gå och se om hon hittar någon bättre att byta ut honom mot, medansra ord en problem tjej. Hon ska du inte ha förhållande med. Även om hon bestämmer sig att nu vill vara med dig och dumpar sin gamla kille för dig så kan det hända att hon är en sån tjej som aldrig är nöjd och då dumpar dig för en annan när hon hittar en bättre. Vill du ha det så?
Citera
2018-07-22, 13:36
  #3
Medlem
Vad du behöver förstå är att tjejer behöver inga "reserver". Vet du hur lätt det är att skaffa en ny kille? Det är bara att promenera hem från krogen och du får en random snubbes kuk i handen och grovhånglad i en trappuppgång (hände mig häromkvällen). Ja, ons men dom förvandlas lätt till förhållanden (iafl för mig).

Vad jag försöker säga är att hon kan definitivt välja och vraka; går en, kommer en annan. Se upp så att du inte får ditt hjärta krossat.
Det där med bortresta svartsjuka pojkvännen: vad han inte ser vet han inte om, eller hur?
Citera
2018-07-22, 14:28
  #4
Medlem
En tjej som babblar om sin pojkvän har troligen satt dig i vänskapsfacket, TS.

Du skulle ha hånglat upp henne mitt i allt jävla babbel.
Vem orkar förresten med o höra vilka problem en tjej har med sin kille?
En tjejs gnäll orkar man bara med om man får rasta hunden i hagen.
Citera
2018-07-22, 14:31
  #5
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
Jag och min kompis har börja hänga med 2 brudar för att min polare och en av dessa brudar brukar ligga och kommer väl att bli tillsamamns inom snar framtid, den andra bruden har kille men som har varit bortrest under hela tiden som vi har börjat hänga.

Nu till problemet, eftersom min kompis och en av tjejerna har känslor för varann blir det ju mycket som att vi är 2 och 2 alltså jag är med tjejen och han är med den andra om ni fattar.

Men jag tror tamefan att jag och hon har börjat gilla varann även fast hon har kille och detta är skitjobnigt för mig.

Nmr 1. Tänk om hon inte dumpar sin kille för att det överväger mig?

Nmr 2. Tän om hon faktiskt dumpar sin kille för mig sen gör hon samma sak mot mig senare i förhållandet?

Nu ska ni veta att vi har aldrig haft något intimt med varandra men igårkväll gick vi på en liten promenad medans min polare och den andra bruden stannade inne, och vi hade så jäävla trevligt alltså, så jag känner bara att vi klickar som fan men att hon har kille och det göt ju det hela till ett stort problem bara.

Edit: jag kom på att på promenaden och lite tidigare den kvällen snackade hon om att hur svartsjuk hennes pojkvän var och hur jobbigt hon tyckte att det var när hon inte fick vara med vem hon ville osv, alltså han vet inte om att hon hänger med oss

Konstigt att pojkvännen är svartsjuk.

Hon ska hänga med vem hon vill.
Varför då ha pojkvän?

Sommarlov.
Citera
2018-07-22, 14:47
  #6
Medlem
Aldrig förstått det där argumentet ”om hon dumpar sin pojkvän för dig så kanske hon senare dumpar dig för någon annan”.

Ja, det kanske hon gör. Hon kanske också inte gör det. Detsamma gäller om två singlar fattar intresse för varandra. Man vet liksom aldrig. Man får ta chansen och hoppas på det bästa.
Citera
2018-07-22, 19:44
  #7
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
Jag och min kompis har börja hänga med 2 brudar för att min polare och en av dessa brudar brukar ligga och kommer väl att bli tillsamamns inom snar framtid, den andra bruden har kille men som har varit bortrest under hela tiden som vi har börjat hänga.

Nu till problemet, eftersom min kompis och en av tjejerna har känslor för varann blir det ju mycket som att vi är 2 och 2 alltså jag är med tjejen och han är med den andra om ni fattar.

Men jag tror tamefan att jag och hon har börjat gilla varann även fast hon har kille och detta är skitjobnigt för mig.

Nmr 1. Tänk om hon inte dumpar sin kille för att det överväger mig?

Nmr 2. Tän om hon faktiskt dumpar sin kille för mig sen gör hon samma sak mot mig senare i förhållandet?

Nu ska ni veta att vi har aldrig haft något intimt med varandra men igårkväll gick vi på en liten promenad medans min polare och den andra bruden stannade inne, och vi hade så jäävla trevligt alltså, så jag känner bara att vi klickar som fan men att hon har kille och det göt ju det hela till ett stort problem bara.

Edit: jag kom på att på promenaden och lite tidigare den kvällen snackade hon om att hur svartsjuk hennes pojkvän var och hur jobbigt hon tyckte att det var när hon inte fick vara med vem hon ville osv, alltså han vet inte om att hon hänger med oss

Eller så feltolkar du allt och så är det bara en kompisrelation det handlar om. Sjukt jobbigt att dra gränsen där, när en tjej utger sig för att ha kille men senare vill vara "nära kompis". Hon kanske bara tycker att det är skönt att ha någon att prata med, typ som ett storasyskon hon aldrig haft?
Citera
2018-07-22, 21:06
  #8
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Två alternativ: antingen övertolkar du allt eller så är hon en kvinnlig player som vill se hur långt hon kan gå med dig.
Stalltipset är att ta det jävligt lugnt och i varje fall inte satsa på någon lång relation.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback