Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-27, 19:20
  #121
Medlem
En inställd spelning är också en spelning....UL....
Citera
2023-08-07, 22:35
  #122
Medlem
Men en av de galnaste, som jag minns just nu, var nog i Spanien.
En brud som efter att vi kåtat upp varandra ville "pegga" mig, efter att jag hade knullat henne i hennes anal, dvs sticka in strapon lite i mitt anus...

Ena ledde till de andra, och nu när jag tänker efter funderar jag lite hur det var fysiskt möjligt, men hon hade sin strapon lite i mitt anus samtidigt som hon red mig och samtidigt som jag pullade henne i hennes röv med ett finger...
Försöker visualisera hur det måste sett ut, men "lite wierd" var det allt, dock mycket skönt
Citera
2023-11-02, 10:19
  #123
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Det var liksom värsta fall för mig , offrade mina matpengar till horor .Och när jag kommer tillbaka till studentboende, redan blev morgon.då rumskamrater började gratulera mig för att jag tappade oskullden,äntligen, Fan hororna kysste i ansiktet och lämnade röda tryckmärke med sina läppstift Jag fick gratuleringar av alla,ryckte sprider snabbt Tjejkamrater från andra våningen också hörde . Alla pratade bakom mig. Jag blev tvungen att lämna min ordförande uppdrag på studentkommitten över andra aktivt studenten.Så blev ingen sex med horor.

Oj vilken härlig debut det kunde varit för dig .
Men du blev då blåst på den erfarenheten och surt efterspel då du fick avgå.
Citera
2023-11-06, 11:31
  #124
Medlem
Har haft massa sköna upplevelser. Har de sista 5-6 åren gått in i relationer (inte samtidigt) med 3 olika prostituerade i Köpenhamn. En ung dansk blond halv-BBW, en slank 47-årig portugisiska som bott i Köpenhamn halva sitt liv och en ungefär lika gammal rejält mullig danska. Det börjar med ett flertal normala betalträffar där jag är extra generös, bjuder på champagne och har med presenter. Efter 4-5 träffar har de slutat be om pengar (jag brukar normalt ge en del ändå) och vi börjar även gå och äta middag med mera. Och kondomkravet släpps. Viktigt är att behandla dem som om de vore flickvän - ömt, säkert och fokus på deras orgasm med mera. Det är ett perfekt arrangemang utan kärlek eller sådan, men underbart att ha en tjej att träffa varje man är i Köpenhamn (väldigt ofta för mig) som är sjukt duktig på att knulla. Har träffat ett tiotal tjejer från Bodycontact men bara två av dem var normala personer, mycket jobbigare. Ovan fungerar såklart inte på turnerade brudar eller så, måste sikta in sig rätt.
Citera
2024-02-12, 00:28
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Laura igen tredje gången, fast nu sa hon att hon hette Daniela.
Hon fick orgasm igen, galen tjej. hon bad om förlåtelse flera gånger och sa att
hon var väldigt galen den gången hon rånade mig. Hon har en tatuering på armen
med texten "Laura", hon har ristningar på ena armen. Hon är väldigt renlig över
hela kroppen. Ev är hon under 18? men hotellet släppte in henne och hon verkar
ha bra kontakt med dem. Hon hade snygga kläder, svart tight "body"-klänning,
såg skräddar sytt ut, med tanke på att
hon är så smal. Vi kysstes, förspelet var sansat och passionerat.
Hon tillät mig slicka henne, jag hade till och med tungan i hennes stjärthål.
Något jag endast gör när tjejen är väldigt väldigt fräsh. Endel gillar det inte
eller har svårt att slappna av när jag gör det, men hon verkade gilla det.
Det märktes också på andningen att hon gillade när jag stoppade in kuken i henne
och hon stönade till lite, hon är väldigt bra på att vara i nuet under hela "akten"
allting känns väldigt levande, tror man måste vara lite galen för att vara så.
Situationen var iofs extremt speciell. Jag stod och snackade med en annan tjej
som jag tycker är extremt snygg och fin, vi hade knullat för ungefär en vecka sen
, det var en spontan grej, ganska dåligt sex, jag bara haffade henne snabbt på gatan
, tror hon också var lite stressad precis som jag. Iaf, där precis bakom henne stod
Laura, och istället för att gå där ifrån och skämmas som jag sett henne göra alla gånger
jag stött på henne på gatan sen hon rånade mig med kviv strax efter hon fått orgasm.
denna gången sökte hon kontakt med mig, uppmärksammhet, så som tjejer kan bli när dom
inte kan få det dom vill, iaf valde jag att prata med henne igen, och hon var med städad denna gång.
Tänkte att hon inte skulle komma denna gång men när jag knullade och tog tag i hennes lilla röv
med ena handen för att trycka in kuken längre och samtidigt stimulera hennes, smeka henne
,ändrades hennes andning och hon gillade det precis som jag hoppades , jag svarade hennes
gillande med att fortsätta med precis samma sak, men lite lite hårdare,
suggssesivt byggandes upp en ev orgasm, och där kom den. Hennes orgasm är mer som lilla döden
hon slutas att andas lite sen dör hon och jag känner lite i fittan, men det är ingen våldsam orgasm
, kanske är hon erfaren, jag frågade henne - får du orgasm alltid varje gång vid sex eller?
hon svarar - nej. ok, men varje dag? Nej. Varje vecka åtminstonne? - Nej.
Orkade inte fråga mer. men det verkade ovanligt för henne. Innan vi skildes åt så
frågade jag igen fall hon gillade det och hon svarade -Ja
hon drog på sig sina sexiga små rosa spets trosor, och innanför dem stoppade hon en kniv.
-har du rånat fler kunder? Jag vill inte svara på det sa hon.
Vad heter du? .*tystnad* daniela...Och du? jag heter ******* ok
Kompisar? Ja. kompisar,
Det kändes som att jag upplevt något overkligt, filmiskt, något mer filmiskt än
den förra gången . Livet är underligt och vackert, människor är gåtfulla och sagolika.
När något sånt här händer känner man verkligen att man lever.
Livet.

Hur var eran galnaste upplevelse med en prostituerad?


Magiskt!!
Citera
2024-03-29, 09:09
  #126
Medlem
Jag hade varit tillsammans med en tjej i ungefär 5 år. Sista åren hade vi bott tillsammans i min lägenhet, i ett mindre samhälle, nära storstan.
Någon månad efter att det tagit slut mellan oss, letade jag igenom Rosa sidorna efter lite sällskap. Hittade en mörk skönhet med stora vackra bröst och en härligt kurvig kropp. Hon annonserade sig som tillgänglig i storstan. Jag skickade sms och hon svarade att hon var tillgänglig. Hon skulle ge mig vägbeskrivning allt eftersom jag närmade mig, skrev hon. Jag satte mig i bilen och var beredd att köra in till storstan. Döm om min förvåning när hennes stegvisa vägbeskrivning ledde mig till mitt samhälle. Bara en kilometer hemifrån i ett radhus bodde denna kvinna. När hon öppnade dörren ser hon alldeles förvånad ut. Det visade sig vara en av mitt ex vänner. Hon kände väl till mig och berättade att hon varit hemma hos mig flera gånger, för att umgås med mitt ex, när jag var på jobbet. När förvåningen lagt sig så samlade vi oss båda två och kom fram till att situationen nog var lika prekär för oss båda och att vi ändå skulle fortsätta med vad vi planerat. Hon hade ett rum på ovanvåningen som hon använde för sina kunder. Hennes man jobbade borta mycket och hon frilansade en del för att få fickpengar.

Mitt ex hade också en del konstigheter för sig och ibland hittade jag lappar med telefonnummer i hennes jackfickor. Jag fick aldrig några svar på vart de kom ifrån, men eniro visade att det var från killar runt om i närområdet. Jag tror mitt ex också höll på med lite frilansande när jag inte var hemma, eller när hon sa att hon skulle jobba. Vi hade sex ofta, flera gånger om dagen, så jag var nöjd på det planet, men till slut blev situationen för konstig för att det skulle gå att ha en relation med henne.
Citera
2024-04-14, 18:43
  #127
Medlem
Tänkte bidra med en liten lustig grej som hände mig som jag aldrig kan dela med mig till någon jag känner. Så detta är enda gången jag nämner detta. Vi var ett gäng som åkte till München i höstas och skulle kolla fotboll. Hade en liten egen plan att smita iväg eller ta upp en dam på rummet. Väggarna för tunna så rummet uteslöts på en gång. München har inte lika mycket att välja på som många andra tyska städer. Och vårt hotel låg långt norrut. Så det fick bli en nattpromenad när polarna somnat till Leierkasten. Eftersom HWB7 ligger nära så tänkte jag kolla in båda. Kände att jag behövde hjälp så hade jag ett blått med mig. Gick fram och tillbaka innan jag bestämde mig för Leierkasten. Tog fram det blåa och då tappade jag det på marken. Mörkt som attan. Så jag la mig och kröp runt där. Fram kommer en snubbe som frågar vad jag letar efter. Svarar mina dörrnycklar. Så han erbjuder sig att hjälpa till. Vi kryper runt för typ en kvart. Plötsligt så hittar jag det blåa. Vi studsar upp. En påtänd holländare är det. Då erbjuder han mig att ta en tablett som han har. Man knullar skitbra med den här säger han. Jag asgarvar och tackar nej. Han vill att vi delar på en tjej. Dela med en påtänd holländare är inte min grej. Tackar nej. Tar ett varv runt kvarteret innan jag blir väckt i brallorna. En helt ok rumänska får sina euro och jag kan skrattande gå till hotellet. Mina polare undrar varför jag är så trött men leende vid frukost.
Rankar Tyskland
1. Berlin
2. Köln
3. Hamburg
4. München
5. Goslar
Tyskland är riktigt bra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback