Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-29, 02:49
  #25
Medlem
Jag vill, precis som jag nämnde innan, kunna förstå var vi står för varandra. Vill inte få falska förhoppningar om han nu inte är ”seriös” samtidigt som jag inte vill få oralistiska tankar och ”slänga” det för att jag tror att han inte är seriös.

Vill kunna fråga honom vad han känner för mig, på ett milt, fint sätt, utan att behöva skrämma iväg honom eller verka desperat.
Citera
2018-07-29, 12:45
  #26
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloSa
Jag vill, precis som jag nämnde innan, kunna förstå var vi står för varandra. Vill inte få falska förhoppningar om han nu inte är ”seriös” samtidigt som jag inte vill få oralistiska tankar och ”slänga” det för att jag tror att han inte är seriös.

Vill kunna fråga honom vad han känner för mig, på ett milt, fint sätt, utan att behöva skrämma iväg honom eller verka desperat.
Vad ska du göra med informationen, ifall du får den?
Här måste man ju ta i beaktande att känslor både kan växa fram och svalna bort medan man dejtar. Alltså kan svaret bli olika beroende på när du frågar och det går inte att säga efter hur många dejter det är lämpligt eller relevant att göra. Du måste utgå från dig själv. Känns det bra eller dåligt att träffa honom? Känns det bättre eller sämre nu än tidigare?

Bästa tipset för att kolla om han är seriös utan att "avslöja" dig, är nog att ställa den enklare frågan om han träffar andra också. Sånt kan man vilja veta oavsett känslor.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback