2018-07-22, 02:47
Medlem
Nu är jag trött på att det kliar där bak. Jag är inte helt säker vad det kan vara, men jag tror minsann det är hemorrojder.

Att ta reda på vilka saker som behövs är det minsta problemet. Att ens överhuvudtaget gå till Apoteket och fråga om sådan hjälp eller ens köpa sådan ask är värre. Det är ju lite pinsamt.

Eller kan man på mycket enkelt sätt gå till en Apotekare och säga sitt lila problematik och samtidigt säga att man misstänker att det är hemorrojder och skulle vilja prova något som fungerar emot det.

Hur gör man?!
Citera
2018-07-22, 02:53
Medlem
Plizkens avatar
Du googlar tills du vet vad du ska ha och beställer hem
Citera
2018-07-22, 02:56
Medlem
moongoats avatar
Jag skiter i det! (ofrivilligt vitsigt)
Analsalvan i handen. 60+are i disken. Klart!

Meeen, en asnygg tjej i kassan vette fan om jag ska vara ärlig. Har dock inte hänt än tack och lov!
Citera
2018-07-22, 02:58
Medlem
Frixys avatar
Säg att du ska ha den under ögonen. Så slipper du kännas vid dina hemorrojder.
Citera
2018-07-22, 03:04
Bannlyst
A. Du kollar ut innan vad du ska ha
B. Du beställer från Apotea (kräver även att du har kollat upp innan vad du ska ha - men what the heck, allt finns på nätet.)
Citera
2018-07-22, 04:28
Medlem
mbrodins avatar
Eller så intalar du bara till dig själv; det är bara att gå in, ta förpackningen, gå till kassan, betala och sedan gå ut.

Här har du en som visat både kuk/bollar och röv för läkare, manliga som kvinnliga, flera gånger pga div åkommor. Fått fingrar uppkörda där bak ett flertals gånger, även det både av manlig som kvinnlig läkare. Gått till Apotek för att köpa "pinsamma produkter", pratat med personalen om det etc. Köpt massvis med intim-produkter från Apotek, men även varit inne på porrbutiker fast det varit snygga brudar/killar där och då samtidigt har man kollar och hållit dildos i handen mitt i butiken och även pratat med personalen samtidigt där folk runtomkring har kunnat höra vad vi pratat om.
Är dock en öppen person och kan i princip prata om vad som helst, även tabu-belagda ämnen med vem som helst, och göra nästan vad som helst så länge som ingen kan skadas av det.

Har gjort många saker andra 'normala' människor skulle sett som pinsamt, men ville bara ge poäng till mitt skriveri, att;
Att gå till ett Apotek bara för att köpa antiklåd-medel är inte så farligt, det är mest din hjärna som försöker intala dig att det är värre än det är.

Just give it a try!
Citera
2018-07-22, 04:53
Medlem
FETochFULs avatar
Säg att det är till en kompis väl i kassan
Citera
2018-07-22, 04:56
Medlem
Ajembacks avatar
Går utmärkt att beställa på nätet. (Tror jag). Helt anonymnt.
Citera
2018-07-22, 05:04
Medlem
Europes avatar
Du har på dig solglasögon, fedorahatt och en rock med uppfälld krage. Du går fram till kassan och viskar, medan du kastar nervösa blickar över axeln.

Citat:
Ursprungligen postat av Plizken
Du googlar tills du vet vad du ska ha och beställer hem

Jo, visst, det är väl enklare, om man nu vill vara tråkig.
Citera
2018-07-22, 07:41
Medlem
Gör en beställning hos apotea så får du hem det i brevlådan eller hämta ut paket hos postombud, då vet INGEN vad som finns i ditt paket- vad du beställt.
Citera
2018-07-24, 18:24
Medlem
Jagtardindotters avatar
Herregud, klarar du inte av att gå till ett apotek och köpa hemorrojdkräm?

Hur man gör? Du går till apoteket och köper en tub, är du osäker så frågar du..

Vafan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in