Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-31, 21:28
  #13
Medlem
menfrassedås avatar
Låter kul, jag hakar på.
Citera
2018-07-31, 22:15
  #14
Medlem
VM-tipsets avatar
Kul med intresse. Blir väl fler när det drar igång. Skulle gärna vilja se 3 fulla grupper åtminstone. Idealet är 18-24-30 deltagare. Fast löser det med en 7 lagsgrupp om vi blir 19 t ex.

Öppnar tipstråden i mitten av augusti.
Citera
2018-08-16, 18:49
  #15
Medlem
VM-tipsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VM-tipset
Kul med intresse. Blir väl fler när det drar igång. Skulle gärna vilja se 3 fulla grupper åtminstone. Idealet är 18-24-30 deltagare. Fast löser det med en 7 lagsgrupp om vi blir 19 t ex.

Öppnar tipstråden i mitten av augusti.

Jag har tänkt om. Tyvärr blir det lite för mycket för mig att hålla i detta tips oxå då jag håller i Fotbollstipset t ex. Någon annan får ta över...J-dilla, Joelfrog eller någon annan? Förslagsvis ett resultat och teckentips (2+1) eller ett rent teckentips.
Citera
2018-08-17, 23:30
  #16
Medlem
Om jag har förstått detta med Nations League rätt så kan även lag som Liechtenstein, Luxemburg, Andorra mfl också kvalificera sig till EM?
Citera
2018-08-18, 08:01
  #17
Medlem
VM-tipsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Om jag har förstått detta med Nations League rätt så kan även lag som Liechtenstein, Luxemburg, Andorra mfl också kvalificera sig till EM?


Det kunde de tidigare med. Skillnaden nu blir att 4 av platserna är tillägnade NL. En i vardera division (1-2-3-4). Så ett riktigt blåbärslag är garanterad plats i EM.
Citat:
Teams which fail in qualifying group stage may still qualify for the final tournament through the play-offs. Each league in the UEFA Nations League will be allocated one of the four remaining UEFA Euro 2020 places. Four teams from each league which have not already qualified for the European Championship finals will compete in the play-offs of their league, to be played in March 2020. The play-off berths will be first allocated to each pool winner, and if any of the pool winners have already qualified for the European Championship finals, then to the next best ranked team of the division, etc.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback