Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-18, 09:21
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Det låter fruktansvärt... Har din polare en grav funktionsnedsättning typ social fobi som gör att han inte klarar av att ens praktisera på typ Samhall?

Kan man verkligen praktisera på Samhall?
Citera
2018-12-18, 12:44
  #134
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Kan man verkligen praktisera på Samhall?


Jag jobbade förra sommaren och jag kan säga så här; att vi inte skulle ha klarat av uppdraget att utan två personer som praktiserade hjälpte till. Det var två ordinarie medarbetare som vägrade att komma tillbaka ifrån sina semestrar pga psykosomatiska problem/arbetsovilja.

Arbetsförmedlingen verkar inte ha någon insyn alls i hur det fungerar på Samhall.
Det enda de bryr sig om är att handikapp-koda långtidsarbetslösa för att de lättare ska ges plats där.

Samhall är som vilket bemanningsbolag som helst där ute där man ska jobba så effektivt som möjligt till så låg kostnad som möjligt. Jag har inte heller fått någon förlängning där men vill det heller inte med tanke på illa ställt det fungerar.
På somrarna fattas det alltid personal då administratörerna ger alla ordinarie semester samtidigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback