Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-26, 18:51
  #13
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Haha, inte en 'tillåten' fråga, du får helt enkelt stå ut till det bistra slutet..

Ja det går nog rätt fort, är på avsnitt fem nu. Gillar musiken i serien åtminstone. Den puttrar på i halvdan fart, man märker dock att Sam Esmail är inblandad.

Ser att den ligger runt 7.5-8-0 och det kanske är lite för högt men återkommer när jag sett klart.
Citera
2018-11-26, 21:57
  #14
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Ja det går nog rätt fort, är på avsnitt fem nu. Gillar musiken i serien åtminstone. Den puttrar på i halvdan fart, man märker dock att Sam Esmail är inblandad.

Ser att den ligger runt 7.5-8-0 och det kanske är lite för högt men återkommer när jag sett klart.
Lite högt..
Citera
2018-12-03, 18:40
  #15
Medlem
smoerreboms avatar
Helt klart sevärt mkt för att den har ett lite eget format. Jag skulle gärna se mer av den varan då TV-serierna stagnerar nu, det produceras sinnessjukt mkt mediokra serier idag. Den här är helgjuten och smått unik. Bobby Cannavale tycker jag börjar utvecklas till en riktigt habil skådis oxå. Han har kommit in i ett bra kreativt flöde nu.
Citera
2018-12-15, 06:44
  #16
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Haha, inte en 'tillåten' fråga, du får helt enkelt stå ut till det bistra slutet..

Serien va godkänd efter man sett klart säsong ett, antar att jag kommer kolla in säsong två nästa höst. Tillräckligt intressant åtminstone.
Citera
2020-05-22, 04:36
  #17
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Säsong 2 ute med 10st nya avsnitt.
Utan Julia Roberts denna gång.
Citera
2020-05-25, 14:27
  #18
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Säsong 2 ute med 10st nya avsnitt.
Utan Julia Roberts denna gång.

Har du tittat? Såg att det enbart var sju avsnitt i andra, kanske värt att ge det en chans. Första va sådär, lite utdraget.
Citera
2020-05-25, 19:35
  #19
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Har du tittat? Såg att det enbart var sju avsnitt i andra, kanske värt att ge det en chans. Första va sådär, lite utdraget.
Ja, jag har kollat serien 2.a säsongen, som sagt 7st avsnitt.
Ingen Roberts är med då alltså, men har läst att hon är med på ett hörn som exekutiv producent.
Jag tillhörde en av dom som till slut tyckte att första säsongen var helt värdo.
Andra säsongen är även värre, ingen röd tråd alls, och sen dessa bär/plantor.. jösses.
Sågar denna rakt av, till en max 4.a/10, (förmodligen 3/10).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback