Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-07-21, 23:52
  #49
Avstängd
RagataChristies avatar
Tipsar om att söka jobb som ekonomiassistent inom socialtjänsten. Även under terminerna. På en del ställen handlägger även dem Bra erfarenhet för vidare anställningar.
Citera
2018-07-22, 00:47
  #50
Avstängd
riksdagsmajoritets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorjävel
Med din attityd är det inte konstigt att ingen vill anställa dig.
Ja lite meningen att jag skrev som jag gjorde då jag innerst inne tänkte "han kommer säkert anmärka på att det inte är så konstigt att jag inte får jobb när jag skriver som jag gör"

Ja och jag går även runt och skriker allting som jag har i tankarna ut i allmänheten också. Är du verkligen så trögfattad? Jävla dum logik. Men grattis, jag bjuder på det bara för att du ska känna dig viktig. Det var faktiskt tänkt att jag skulle skriva på slutet "och nu kommer säkert någon herr duktig påpeka att det 'inte är så konstigt att jag inte får jobb när jag skriver sådär'
__________________
Senast redigerad av riksdagsmajoritet 2018-07-22 kl. 00:53.
Citera
2018-07-22, 00:49
  #51
Avstängd
riksdagsmajoritets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friend-or-Foe
Anledningen till att jag vet det är för att jag är en revisor, d.v.s. en ekonom med ett kvalificerat jobb. Ekonomiassistenters jobb är inte svårare än att skanna fakturor.

Du får ta och bättra din attityd om du någonsin vill ha ett jobb. Såsom du skriver är det inte konstigt att ingen anställer dig.
Bra logik. Som att arbetsgivare skulle se det.

Jag skiter i om ekonomiassistenters jobb skulle klaras av en åsna. Nu är läget som sådan att om jag har det på CV så hjälper det mycket i framtiden.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback