Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-26, 21:29
  #133
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det är just ”tyckandet” som är ett av de stora problemen med debatter om den s.k förintelsen. Till följd av det så är det väldigt svårt att få till en saklig diskussion. Observera emellertid att det inte är det enda område som gap-och skrik vänstern fått möjlighet att prägla. Fenomenet utgör en allmän trend i västvärlden som korrelerar med vänstervridningen och feminiseringen.
Förklara hur du vill bli bemött i revisionistforat, ta upp en sak som du tycker är viktig.
Jag är inte så kunnig, mig kanske du kan prata omkull?

Men håll dig till den saken
Citera
2018-07-26, 22:37
  #134
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Förklara hur du vill bli bemött i revisionistforat, ta upp en sak som du tycker är viktig.
Jag är inte så kunnig, mig kanske du kan prata omkull?

Men håll dig till den saken


Det handlar inte om det utan om debattnivån generellt. Inte bara i revisionistforumet utan i andra ämnen och i samhället som helhet. Politiseringen är total och därmed finns egentligen inte längre några förutsättningar för ett civiliserat samhälle av västerländskt snitt. Detta har vi judemaffian och deras svans av bolsjeviker att tacka för.
Citera
2018-07-27, 08:45
  #135
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det handlar inte om det utan om debattnivån generellt. Inte bara i revisionistforumet utan i andra ämnen och i samhället som helhet. Politiseringen är total och därmed finns egentligen inte längre några förutsättningar för ett civiliserat samhälle av västerländskt snitt. Detta har vi judemaffian och deras svans av bolsjeviker att tacka för.
Skulle debatten bli friare om nazismen tar över?
Det tvivlar jag på.
Citera
2018-07-27, 08:52
  #136
Medlem
Nazism är ett symptom på ett sjukt samhälle, inte en orsak.
Citera
2018-07-27, 09:03
  #137
Medlem
Sezlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Nazism är ett symptom på ett sjukt samhälle, inte en orsak.

I dag har vi ett sjukt samhälle här i riket.
Det kan sluta väldigt tråkigt, då människor som känner sig maktlösa kan reagera väldigt hårt och bestämt.

Vi kan tacka våra flata politiker för detta; både i detta landet och i EU.
Citera
2018-07-27, 11:59
  #138
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Skulle debatten bli friare om nazismen tar över?
Det tvivlar jag på.

Tveklöst. Vi står för en betydligt mer vidsträckt yttrandefrihet än den som finns idag. Dessutom har vi inte vänsterns trista inställning till debatt.
Citera
2018-07-27, 14:39
  #139
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Tveklöst. Vi står för en betydligt mer vidsträckt yttrandefrihet än den som finns idag. Dessutom har vi inte vänsterns trista inställning till debatt.
Men propagera för homosexualitet, det blir kört, eller hur.

Konst som inte är "entarte". Kanske tom smädar regimen.
Offentlighetsprincipen kommer att stärkas, tror du det?
Citera
2018-07-27, 15:16
  #140
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Men propagera för homosexualitet, det blir kört, eller hur.

Konst som inte är "entarte". Kanske tom smädar regimen.
Offentlighetsprincipen kommer att stärkas, tror du det?


Det blir samma lag som Ryssland och många andra redan har. Inget spridande av perversioner till barn. Det är den som tycker annorlunda som har att förklara sig.

Konst som finansieras av skattebetalarna ska vara just konst. Inte obegåvat snusk. Sen får du ha vaginakonst och förgyllda skitkorvar i ditt vardagsrum om du vill.
Citera
2018-07-27, 17:21
  #141
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det blir samma lag som Ryssland och många andra redan har. Inget spridande av perversioner till barn. Det är den som tycker annorlunda som har att förklara sig.

Konst som finansieras av skattebetalarna ska vara just konst. Inte obegåvat snusk. Sen får du ha vaginakonst och förgyllda skitkorvar i ditt vardagsrum om du vill.
Det leder till ett uppsving för hobbyn "knacka bög", jag antar att du vill ha det så..
Asså en statlig kommission som bestämmer vad som är god konst.
Undrar om Hitler hade blivit godkänd med sina pekoralmålningar.

Det frammanar också frågan, vad är konst?
I västvärlden har vi ganska fri tolkning av vad konst är, även sånt du retar dig på.

Men nazistisk definition av vad konst är, har du något svar på vad som är konst?
Citera
2018-07-27, 19:25
  #142
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Det leder till ett uppsving för hobbyn "knacka bög", jag antar att du vill ha det så..
Asså en statlig kommission som bestämmer vad som är god konst.
Undrar om Hitler hade blivit godkänd med sina pekoralmålningar.

Det frammanar också frågan, vad är konst?
I västvärlden har vi ganska fri tolkning av vad konst är, även sånt du retar dig på.

Men nazistisk definition av vad konst är, har du något svar på vad som är konst?


Som sagt. De som tycker att det är viktigt att sexualisera barn och vill sprida perversioner bland dem är de som ska förklara sig.

Staten tvingar idag skattebetalarna att betala för ”konst” som är motbjudande och pervers i sann judekommunistisk anda. Det är inga konstigheter med att vi vänder på steken. Fråga vanligt folk får du se vilken konst och arkitektur de allra flesta föredrar.
Citera
2018-07-27, 19:40
  #143
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Som sagt. De som tycker att det är viktigt att sexualisera barn och vill sprida perversioner bland dem är de som ska förklara sig.

Staten tvingar idag skattebetalarna att betala för ”konst” som är motbjudande och pervers i sann judekommunistisk anda. Det är inga konstigheter med att vi vänder på steken. Fråga vanligt folk får du se vilken konst och arkitektur de allra flesta föredrar.
Sexualisera barn är att hindra dem från att springa nakna, sätta på små flickor bh.

Konsten hade du inget svar på eller får jag välja själv?
Citera
2018-07-27, 19:57
  #144
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Sexualisera barn är att hindra dem från att springa nakna, sätta på små flickor bh.

Konsten hade du inget svar på eller får jag välja själv?


Barn har inget eget sexuellt medvetande. Sexualisering av barn är när äckliga peddogubbar från RFSL får tillåtelse att snuska sig på dagis och i skolor.

Du fick ett svar om konsten även om du inte tycks ha förstått det. Läs det jag skrev en gång till så kanske polletten trillar ned.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback