Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-14, 19:21
  #121
Medlem
Mr.Kongs avatar
En rättsskandal utan dess like. Gw bör granska fallet, så nassarna får skaka galler.
Citera
2018-12-15, 18:58
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kong
En rättsskandal utan dess like. Gw bör granska fallet, så nassarna får skaka galler.
Kan du lägga av med det irrelevanta nasse-snacket. Hon är ej nasse, hennes pappa är invandrare. Hon är tillsammans med bara invandrare i stort, hon umgås med många invandrare. Jävlar vilken nasse, nej hon är whitetrash och uppenbarligen psykopat som mördar.

Hennes mamma är lika så, och de dem umgås med, de pratar skit om alla som inte ger de pengar och pratar skit om varandra direkt de vänder ryggen, blandmissbrukare och alkoholister.

Skaka galler delen håller jag med om, mördare är fri.
Citera
2018-12-15, 19:04
  #123
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelvetesSwede
Kan du lägga av med det irrelevanta nasse-snacket. Hon är ej nasse, hennes pappa är invandrare. Hon är tillsammans med bara invandrare i stort, hon umgås med många invandrare. Jävlar vilken nasse, nej hon är whitetrash och uppenbarligen psykopat som mördar.

Hennes mamma är lika så, och de dem umgås med, de pratar skit om alla som inte ger de pengar och pratar skit om varandra direkt de vänder ryggen, blandmissbrukare och alkoholister.

Skaka galler delen håller jag med om, mördare är fri.

Okej, du verkar insatt.

Domen kommer 2 januari förresten.

/en som är insatt på riktigt
Citera
2018-12-15, 20:36
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Okej, du verkar insatt.

Domen kommer 2 januari förresten.

/en som är insatt på riktigt
Har jag fel? Jag vet när domen kommer, men hon är på fri fot nu. Om du missat detta
Citera
2018-12-16, 12:56
  #125
Medlem
Kan för mitt liv inte förstå hur människan kan sättas på fri fot. Efter att ha läst fuppen så pekar allt på att S*ra utdelat hugget, men ingen har sett det. Blir inte klok på detta, riktigt dåligt utfört av polisen på plats också, dom gavs flera tillfällen att göra sig av med bevis utan uppsyn av polisman. Råder inga som helst tvivel om att hon är skyldig enligt min åsikt. Sen alla bekännelser och saker hon sagt plus iakttagelser på mordplatsen talar för sig självt.
Om inte detta överklagas och leder till åtminstone dråp, då har det verkligen slagit slint i rättsystemet.
Oavsett är hon en psykopat och borde skaka galler, både för hennes och samhällets bästa.
Citera
2018-12-16, 15:48
  #126
Medlem
Enig med det som nämnts ovan. Har man någon gång haft med eländet att göra så vet man att hon inte är fullt frisk och borde sitta inspärrad någonstans.
Citera
2018-12-16, 15:49
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinkelBult
Kan för mitt liv inte förstå hur människan kan sättas på fri fot. Efter att ha läst fuppen så pekar allt på att S*ra utdelat hugget, men ingen har sett det. Blir inte klok på detta, riktigt dåligt utfört av polisen på plats också, dom gavs flera tillfällen att göra sig av med bevis utan uppsyn av polisman. Råder inga som helst tvivel om att hon är skyldig enligt min åsikt. Sen alla bekännelser och saker hon sagt plus iakttagelser på mordplatsen talar för sig självt.
Om inte detta överklagas och leder till åtminstone dråp, då har det verkligen slagit slint i rättsystemet.
Oavsett är hon en psykopat och borde skaka galler, både för hennes och samhällets bästa.

Har du möjlighet att lägga upp/ordna ngn länk till fuppen här?
Citera
2018-12-16, 17:24
  #128
Medlem
Vet ej om detta funkar, men här är fuppen för dom som är intresserade.

https://ufile.io/4p3nv
Citera
2019-01-02, 13:50
  #129
Medlem
hum.by.666s avatar
Kvinnan döms av tingsrätten för grovt vållande till annans död, grov misshandel, misshandel, olaga hot och skadegörelse till tre års fängelse. Den åtalade mannen döms för grov misshandel och ringa narkotikabrott till två års fängelse.
Citat:
"I domen skriver tingsrätten:
"Redan av NN:s (den dömda kvinnans) egna uppgifter men som även följer av den övriga utredningen i målet var hon inte glad över att relationen med XX (expojkvännen) hade upphört. Hennes egna uppgifter, vad förhörspersoner omvittnat samt även meddelanden som NN skickat ger enligt tingsrätten vid handen att NN i stor utsträckning velat ha kontroll på var XX befunnit sig och särskilt om han då varit tillsammans med YY (hans nya flickvän).
– Att hon varit svartsjuk betyder inte att hon är en mördare, har kvinnans advokat Robert Helenius, sagt tidigare.

/.../

Enligt tingsrätten är det ställt bortom rimligt tvivel att det var kvinnan som höll i kniven då den dödande skadan uppkom.
Däremot, anser tingsrätten, att det inte är klarlagt hur händelseförloppet utspelade sig. Tingsrätten kan därför inte avgöra huruvida om kvinnan utdelade knivhugget med avsikt, om hon var likgiltig vid händelsen eller om det var en olyckshändelse."

https://www.expressen.se/gt/ex-flick...ggs-till-dods/
Citera
2019-01-02, 15:55
  #130
Medlem
Tänk om en man följt efter när sitt ex är med en ny man och då dödat kvinnan, inte hade han fått 3 års fängelse då. 100% livstid
Citera
2019-01-02, 16:16
  #131
Medlem
Mr.Kongs avatar
Klen dom. Hoppas på överklagande. Minst dråp bör hon dömas för.

Men svenska staten har inga problem att döma oskyldiga till livstid. Där bevisen varit mycket sämre än i detta fall.
Citera
2019-01-02, 16:47
  #132
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinkelBult
Vet ej om detta funkar, men här är fuppen för dom som är intresserade.

https://ufile.io/4p3nv
Fungerar inte för mig.
Du kan inte lägga upp den på minfil?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback