Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-07-21, 04:31
  #49
Medlem
Ganska anmärkningsvärt att en av tio vill operera sitt könsorgan. Nio av tio borde operera sin hjärna istället.
Citera
2018-07-21, 08:29
  #50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Det är vanligare med yttre inre blygdläppar i porrbranschen än i verkligheten.
Artikeln tar upp anonyma frågespalten i tjejtidningen som någon grej för länge sedan också så det är artiklelförfattaren som är verklighetsfrånvänd.
Citera
2018-07-21, 11:18
  #51
Medlem
Prodelins avatar
Så klart en tjej behöver vårda sitt könsorgan och göra det attraktivt för motsatt kön, inget konstigt med det, en tjej med vanvårdat kön får inte många partners heller.

Vem bryr sig vad nån ung feministtant skriver i en av samhällets sämsta blaskor, hon skriver även om hur farliga sexrobotar är och hela artikeln skiner igenom att hon egentligen som kvinna känner sig hotad av den framtid som vi går mot där män kan få utlopp av sina fantasier med en sexrobot.

Allt handlar om makt och den enda makt kvinnan haft under all tid är deras kön, när dom nu börjar tappa sin makt då dom ser att männen kan få utloppa med sexrobotar så reagerar dom så klart.

Kvinnan i sig har ju ingen makt egentligen idag.
Citera
2018-07-21, 11:25
  #52
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Det var inga vackra vaginor i PLUS-artikeln ma jag saga.

Nej verkligen, hade inte legat med en enda av dom i artikeln, då hade jag avstått helt klart.
Citera
2018-07-21, 11:42
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikhammar
Vem fan bryr sig om hur pullan ser ut så sålänge den funkar?

Operationer löser inget, jobba på självkänslan istället. Det är så tragiskt att se att tjejer OCH killar värdera sig själva utifrån från sina ytliga kvaliter. Woman up // MVH Man

Klart det finns folk som bryr sig om hur könet ser ut, både kvinnor och män.
Det finns kukar som är så sexiga att det nästan känns synd att de ska in i mig då jag inte kan se dom, sen finns det kukar som inte går att titta på för då dör lusten.
Citera
2018-07-21, 19:44
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej jag försöker bara få in att kvinnor gör sig vackra för män och inte för kvinnor. Något som de påstås göra om och om igen.

Självklart gör de sig inte vackra för andra kvinnor. Bara någon verklighetsfrånvänd med låg IQ skulle tro det.

De gör sig vackra för att konkurrera med andra kvinnor. Och de gör det för sin egen skull. Precis som allt annat människor gör mer eller mindre.
Citera
2018-07-22, 13:12
  #55
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja men dessa kvinnor är för unga och osäkra för att förstå det. Precis som unga killar.
När killar är unga drömmer de om babewatch bruden de runkar till i pojkrummet. Det brukar väl ta ca 25 år för dem att inse att de aldrig kommer få ligga med en sån brud.

Är det fortfarande inte bättre än de 45 år det kan ta en kvinna att inse att hon inte längre ska vänta på mr perfect?
Citera
2018-07-22, 13:26
  #56
Medlem
holmiums avatar
Och som vanligt vilka äger klinikerna som skall exploatera dessa nya sk. "skönhets"-operationer av kroppdelar som är en privatangelägnhet. För vem och för vilka ekonomiska intressen skapas nya komplex som "någon" kan fixa med hjälp av unga kvinnirs pengar eller skuldsättning. Jag antar att dessa nya komplex i Sverige skapas med hjälp av Bonnierpressens "skönhetsmagasin" och kvinnotidningar och skapar förväntningstryck hos unga män genom Bonnierpressens tidskfter och andra kanaler med män och unga män som målgrupp.

Dessa onödiga och skadliga ingrepp sker för att utöva kontroll och för att förslava människor, och vet vet vilka folkgrupper och vilken maktsfär som alltid ligger bakom dessa företeelser.

Det verkar onekligen som om juden vill att vita människor nu skall könsstympas i likhet med afrikanerna.
Citera
2018-07-22, 13:38
  #57
Medlem
Larasofts avatar
Jag undrar liksom en tidigare skribent hur undersökningen är utförd. Hur många har intervjuats, representeras alla åldersgrupper, hur var frågan ställd? Men visst, lider man av skavningar så är det väl bara att skära bort, om inte så letar man upp en man som tror på funktion och uppskattar kvinnor med självkänsla.
Citera
2018-07-22, 20:35
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Är det fortfarande inte bättre än de 45 år det kan ta en kvinna att inse att hon inte längre ska vänta på mr perfect?

Att båda kön inser det runt 45 är väl bara passande.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback