Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-19, 20:00
  #1
Medlem
HelsingborgDagblads avatar
En man runt 30 har nu ikväll skjutits i södra Helsingborg i eller i närhet till sitt hem. Svenskt namn men mellannamnet eller ett förnamn tyder på att han är adopterad från Indien.

Har han skjutit sig själv i sin lem eller är det någon annan som gjort? Varför i så fall?
__________________
Senast redigerad av HelsingborgDagblad 2018-07-19 kl. 20:06.
Citera
2018-07-19, 20:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelsingborgDagblad
En man runt 30 har nu ikväll skjutits i södra Helsingborg i eller i närhet till sitt hem. Svenskt namn men mellannamnet tyder på att han är adopterad från Indien.

Nån källa?

Södra Helsingborg eller söder?
Citera
2018-07-19, 20:14
  #3
Medlem
HelsingborgDagblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Nån källa?

Södra Helsingborg eller söder?
Källa får bli att du kollar min posthistorik.

Södra Helsingborg var en dålig beskrivning nu när jag kontrollerade hans adress. Eneborg.
Citera
2018-07-19, 20:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelsingborgDagblad
Källa får bli att du kollar min posthistorik.

Södra Helsingborg var en dålig beskrivning nu när jag kontrollerade hans adress. Eneborg.

Nära söder då alltså..

Vet inte om din posthistorik är relevant?

Hur illa är det? Är BO död?
Citera
2018-07-19, 20:29
  #5
Medlem
HelsingborgDagblads avatar
Jag är mest förvånad över att inte lokaltidningen snappat upp detta ännu.

Han dör inte. Jag känner inte till mycket mer än adress, namn och det jag nämnt. Någon i närheten till sjukan kan ju kolla där om där står nån polisbil.

Kusinträff utanför kan jag inte tänka mig.
Citera
2018-07-31, 09:54
  #6
Medlem
HelsingborgDagblads avatar
Här får man skämmas för att det inte hörts mer om fallet. Jag stod bredvid en polisbil där rakeltrafiken gick het i HBG. Fick allt i klartext med adress, namn och fullt pådrag. Jag har mannens personnr så man kan kanske begära ut något om honom senare och se om han förekommer eller om där finns en anmälan mot honom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback