Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-20, 14:30
  #13
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Men du fick trappa ner på båda preparaten då? Hört om folk som endast får stesolid..

Jag trappade ner ett i taget har jag för mig.
Hur som haver behöver du inte vara orolig ,det kommer gå som smort. Du har inte gått på preparaten särskilt länge
Citera
2018-07-20, 17:32
  #14
Medlem
spyhinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
Jag trappade ner ett i taget har jag för mig.
Hur som haver behöver du inte vara orolig ,det kommer gå som smort. Du har inte gått på preparaten särskilt länge

Jag håller med, TS behöver nog inte vara så rädd eftersom han inte hållt på med bensoskiten så länge. Har vänner som varit torsk på skiten och de hade ett helvete när du skulle lägga av/trappa ner. En åkte på två EP anfall efter några dagar på behandlingshem, en annan kille mådde pyton i tre månadader när han fick nedtrappningsschema på stesolid. Precis som du skrev innan sänkte de hans dos med 10 mg varje vecka. Som längst vet jag en kille som var 9 månader på rehab för sitt bensomissbruk. Han hade gjort otroligt korkade saker när han fluddrade bland annat beställt ipads, iphone och liknande med abbonemang som han sen dyrt fick betala för varje månad. Grejerna skänkte han tydligen bort till sin dåvarande kvinna under bensoruset.

Hoppas det går bra för TS!
Citera
2018-07-20, 20:25
  #15
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Tjenare.

Ska på berondemottagningen på måndag med min socialsekreterare. Gått på 5mg xanor och 40mg stess om dagen sen mars typ.

Vet att det är svårt och säga hur just mitt lär se ut men ni som har erfarenhet. Vad tror ni på för tid samt dosjustering?

Skriv gärna era erfarnheter.

Naturliga HDAC-hämmare har visat sig uppreglera GABA-receptorer som är nedreglerade efter förlängt bruk av bensodiazepiner.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6019704/

Black-seed-oil är bland annat en sådan.
Två matskedar per dag.

Sök på Reddit så kommer folk beskriva dess effekter som i likhet hos bensodiazepiner.
Citera
2018-07-22, 16:58
  #16
Medlem
Nä just denna perioden har kanske inte varit så lång men varit till och från sen 2013.

Hur borde mitt schema se ut tidsmässigt? Vill inte stressa på det. Gjort det en gång på 3 veckor, alldeles för fort enligt mig.
Citera
2018-07-23, 15:00
  #17
Medlem
Fick inget alls för man var negativ och kört på RC som ej synts. Dryg jävel vart det med...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback