Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-17, 23:12
  #1
Medlem
Sonofdevilss avatar
Exakt som rubriken lyder, vart har man roligast som 18-20 åring och billigaste spriten
Citera
2018-07-17, 23:16
  #2
Medlem
Roligaste för 18-20 och billig sprit går oftast inte hand i hand.
Citera
2018-07-17, 23:17
  #3
Medlem
Sonofdevilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Roligaste för 18-20 och billig sprit går oftast inte hand i hand.


Får väl ta och omformulera mig, billig sprit är ett +
Citera
2018-07-18, 08:29
  #4
Medlem
Colosseum om ni vill ha jävligt stort utbud av musik och fet rökruta men brukar oftast vara knökfullt
Citera
2018-07-19, 10:20
  #5
Medlem
JoeBidens avatar
Utomhusrave och "kulturföreningar" som arrangerar spelningar skulle jag säga. Bara att söka runt lite på facebook, man signar upp med email och ibland även namn & personnummer (tveksamt på det sista dock). Vips har man ett stort utbud av klubbar och spelningar som rör sig i den legala gråzonen, men de är ack så mycket roligare (enligt mig) än vanliga klubben.

Enda nackdelen är att vissa events har ganska höga priser. Å andra sidan brukar alkoholen vara billig alternativt får man ta med egen. Kan t.ex. kosta 200:- att gå in men med medhavd alkohol blir det ju break even eller till och med plus gentemot klubben (beroende på hur mycket man dricker )

Brukar även vara liberalt med droger på dessa platser ifall man sköter det snyggt och polisen håller även allt som oftast låg ton på dessa tillställningar då de av egen erfarenhet vet att folket är chilla (+ att resurser saknas). Givetvis uppvisas en mindre styrkedemonstration lite då och då...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback