Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-07-31, 18:57
  #49
Medlem
Disko-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
Känner en tjej litegrann men ska jag verkligen börja spela svår efter bara några dagars kontakt för att se om hon kommer springa till mig och skriva meddelanden eller är det för tídigt och att det verkar som att jag faktiskt verkligen är ointresserad av hon (vilket jag dock inte är) eller ska jag vänta ett tag till och fortsätta visa intresse för henne sen börja ignorera henne så hon börjar springa efter mig?

Spela svår fungerar ju bara om hon har ett stark intresse för dig.
Citera
2018-07-31, 20:20
  #50
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Du kan bara spela svår om ni knullat och hon vill ha dig mer än du vill ha henne.
Citera
2018-08-01, 20:05
  #51
Medlem
3dls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
ska jag verkligen börja spela svår efter bara några dagars kontakt för att se om hon kommer springa till mig

Börja vara dryg efter några dagars kontakt?

Nej, hon kommer inte springa efter dig, i synnerhet inte efter tramsiga "spel" och att du förbyts på ett par dar. Var du någonsin på tapeten hos henne kommer du göra henne ledsen. Sen kommer hon förskjuta tanken på dig och börja se sig om efter en mer normalt funtad kille.

(förutsatt att hon inte är borderline/trasig på annat vis, då kommer dålig behandling vara som flugpapper)
Citera
2018-08-01, 21:09
  #52
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Det där känns som en grundregel. Dumt att börja med att skrämma bort.
Sedan att leka svår är knappast en generallösning då motparten kanske kör med samma taktik. I dessa spel måste man hitta sin roll om det ska funka. Kan bli så att man själv måste vara på.

Själv har jag aldrig förstått dessa lekar.
Har man hittat någon man klickar med är det bara att gå rakt på o säga att man vill ge det en chans o se vad det leder till.

Jag håller med. Enligt min erfarenhet har det alltid varit tjejerna som försökt leka svåra. Jag har alltid varit lite på, för jag är en sån person som gärna vill skippa dessa lekar och vara ärlig med vad man tycker. Är jag intresserad så kommer jag visa det, inte som tjejerna gör; raka motsatsen. Vad är meningen med det ens?

Jag minns dock att jag för tre år sedan var väldigt intresserad av en tjej, vi skrev ett par veckor och sen åkte jag på semester en månad. Väl där skrev jag inte till henne då jag var uppe i mitt semestrande. Vad hände? Jo hon skrev till mig.
Citera
2018-08-01, 21:12
  #53
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
Känner en tjej litegrann men ska jag verkligen börja spela svår efter bara några dagars kontakt för att se om hon kommer springa till mig och skriva meddelanden eller är det för tídigt och att det verkar som att jag faktiskt verkligen är ointresserad av hon (vilket jag dock inte är) eller ska jag vänta ett tag till och fortsätta visa intresse för henne sen börja ignorera henne så hon börjar springa efter mig?
Var inte för på... men inte heller för avvisande
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback