Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-17, 16:41
  #1
Avstängd
Jag känner att många vuxna barn som slår deras pappa eller som tar droger eller blir kriminella på grund av det fungerar ingenting hemma. resultat blir att vuxna barn slår deras pappa
__________________
Senast redigerad av brosha 2018-07-17 kl. 16:51.
Citera
2018-07-17, 16:46
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brosha
Jag känner att många vuxna barn som slår deras pappa eller som tar droger eller blir kriminella på grund av det fungerar ingenting hemma. resultat blir att vuxna barn slår deras pappa
Lite mer (eller begriplig) information om vad det är du vill diskutera är önskas.
Citera
2018-07-17, 16:52
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sjurd
Lite mer (eller begriplig) information om vad det är du vill diskutera är önskas.


Jag tror också att de gör så på medveten sätt jag lovar dig
Citera
2018-07-17, 17:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brosha
Jag tror också att de gör så på medveten sätt jag lovar dig
Vad är det du vill diskutera? Jag kan hålla med om att dåliga hemförhållanden bidrar till att människor hamnar i missbruk och kriminalitet.
Citera
2018-07-17, 20:25
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brosha
Jag känner att många vuxna barn som slår deras pappa eller som tar droger eller blir kriminella på grund av det fungerar ingenting hemma. resultat blir att vuxna barn slår deras pappa
Jag tror att du menar att vuxna barn slår sin pappa, och ja, en inte alldeles ovanlig effekt av usla hemförhållanden som sedan resulterat i missbruk och/eller psykiska problem.
Sedan kan ett missbruk utan att hemmet varit dåligt på något sätt också göra att vuxna barn på ett eller annat sätt misshandlar en förälder, fysiskt, psykiskt eller ekonomiskt.
Citera
2018-07-27, 05:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjurd
Vad är det du vill diskutera? Jag kan hålla med om att dåliga hemförhållanden bidrar till att människor hamnar i missbruk och kriminalitet.
För att tala klarspråk så menar TS att svenska män är riktigt svaga soy bois

Ja, kan väl hålla med om att så är fallet, i 90% av sådana
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback