Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-17, 17:06
  #13
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Det är ju också ganska svårt att ge dig några åsikter när du länkar en bild på en kändis vars look du vill stjäla, har du samma påbrå som kändisen eller är du en likblek svenne? Oscar Isaac är 174 cm så din längd spelar nog inte så stor roll, det som spelar roll är din ansiktsform och hur du är byggd. Du kommer att se ut som en knarkspringpojke om du är tanig och har dålig ansiktsform.

Skulle säga att vi har ungefär samma skallform o ansikte. Är svarthårig och har en mer sydeuropeisk ton på huden.

Vikt ca 72 kg
Citera
2018-07-17, 17:45
  #14
Medlem
Access-Denieds avatar
Jag tycker det är snyggt. Har själv kört med rakat eller snaggat huvud och helskägg rätt länge. Det är en stil som passar väldigt många. Tyvärr har det blivit så att nu när skägget blivit lite större och yvigare så får man inga fler matchningar på Tinder... När jag hade kortare helskägg och snagg så gick det bättre. Så det ligger nog nåt i det som nån annan skrev om att många tjejer föredrar lite kortare skägg. Men man ska ju ha det man själv känner sig bekväm med. Kör på den där stilen
Citera
2018-07-17, 18:59
  #15
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access-Denied
Jag tycker det är snyggt. Har själv kört med rakat eller snaggat huvud och helskägg rätt länge. Det är en stil som passar väldigt många. Tyvärr har det blivit så att nu när skägget blivit lite större och yvigare så får man inga fler matchningar på Tinder... När jag hade kortare helskägg och snagg så gick det bättre. Så det ligger nog nåt i det som nån annan skrev om att många tjejer föredrar lite kortare skägg. Men man ska ju ha det man själv känner sig bekväm med. Kör på den där stilen


Där ligger mitt problem också. Känner mig snyggare i en större skägg men får inte uppmärksamhet av tjejerna. Känner mig fulare i kortare skägg men får blickar haha.
Citera
2018-08-04, 20:44
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Så all kritik ligger mer på skägget och inte frillan. Hur ska skägget vara? En herre gav ett exempel på den betydligt kortare varianten, som tjejer ska tycka om, men känner mig bekvämare i längre skägg (behöver inte vara lika långt som på bilden).
Egentligen beror det ju på hur du ser ut och vad du passar i.
Citera
2018-08-05, 15:31
  #17
Medlem
Vore snyggare med längre hår till så mycket skägg. Ser skumt ut med tunt eller snaggat till den här typen av skägg.
Citera
2018-08-08, 15:46
  #18
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Nu har jag förvisso kört på långt hår och talibanskägg den större delen av mitt vuxna liv men de få gånger jag gjort något annorlunda så är det väl ungefär såhär.

Otroligt enkelt, smidigt och framförallt skönt. Hade det inte varit Augusti och vetskapen att värmen snart försvinner så hade jag nog plockat fram en trimmer och i alla fall tagit håret nu när jag såg dessa bilder.
Gällande skägget så hade det ju gärna fått vara någon cm längre än vad han har i alla fall, ett redigt skägg med snagg är det absolut inget fel på!
__________________
Senast redigerad av Bananpyjamasen 2018-08-08 kl. 15:51.
Citera
2018-08-08, 15:47
  #19
Medlem
Smaka-migs avatar
Bög
Citera
2018-09-07, 12:11
  #20
Medlem
satsa på lite hår mitt på huvudet och rakat på sidorna, ser så omysigt ut sådär, som en fånge på något fängelse, men det lockar kanske vissa brudar, men inte min smak iallafall.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback