Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-17, 15:25
  #13
Medlem
DR-Drunks avatar
Vi är långt ifrån den fria surfen. Om något bolag erbjöd minst 80/80 och fri surf så skulle jag slå till men då måste jag få bränna runt 1 tib per månad. Iptv drar så in i helvete.
Citera
2018-07-17, 17:31
  #14
Medlem
449 kr i månaden för 500 gb? nån jävel på elgiganten blåste mig på telenor som har 200 gb för samma pris
Citera
2018-08-15, 11:47
  #15
Medlem
datalogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisswasser
Varför finns det inget liknande här i Sverige?

Fast det gör det ju. Tele2 tar 350 kronor i månaden för obegränsad datamängd, inklusive fria samtal och SMS. Dock måste man vara 3 eller fler som går ihop i en grupp, men du kan skriva i tråden på t.ex. Swedroid för att bli inbjuden.

Alla i gruppen betalar sin egen faktura och man kan inte bli betalningsansvarig för någon annan, så det är inga problem att gå med i någon random grupp.
Citera
2018-08-15, 11:50
  #16
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoftzoloft
449 kr i månaden för 500 gb? nån jävel på elgiganten blåste mig på telenor som har 200 gb för samma pris
Och du har bindningstid?
Citera
2018-08-21, 07:28
  #17
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datalog
Fast det gör det ju. Tele2 tar 350 kronor i månaden för obegränsad datamängd, inklusive fria samtal och SMS. Dock måste man vara 3 eller fler som går ihop i en grupp, men du kan skriva i tråden på t.ex. Swedroid för att bli inbjuden.

Alla i gruppen betalar sin egen faktura och man kan inte bli betalningsansvarig för någon annan, så det är inga problem att gå med i någon random grupp.

Har man som jag kvar den gamla unlimitedvarianten så kostar det visserligen 500:- i månaden, men för 171:- extra så får jag 10 datakort. Hyr jag ut dessa för en hundring i månaden går jag plus a.

Nu e jag inte snål så istället har jag givit bort dem
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback