Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-16, 05:00
  #1
Medlem
Lord_Autos avatar
Hej.

Hade en sån där sömnparalys häromdagen...

Den natten hörde jag trappsteg i min lägenhet. Tog för givet att det var en inbrottjuv så första tanken var att hämta ett bollträ. Men kroppen var paralyserad. Kunde därav inte resa mig upp eller skrika.

När jag ligger i sängen ser jag en man i rummet bredvid. Det är mörkt så jag ser bara en skugga som rör sig. Långsamt stänger han dörren till mitt sovrum. Jag kämpar kanske 20min för att ställa mig upp. Till slut lyckas jag. Jag springer då till rummet bredvid där jag ser denna man sitta i min fåtölj.

Sen förvann han! Jag gick antaligen i sömnen då jag vaknade i ett annat rum. Att gå i sömnen har jag inte gjort på kanske 20 år.


Uppfattat att fler har sett en mystisk figur i sina sömnparalyser. Vem är denna figuren ?
__________________
Senast redigerad av Lord_Auto 2018-07-16 kl. 05:10.
Citera
2018-07-16, 07:04
  #2
Medlem
Lugalzagesis avatar
Varför tror du att det var "någon"? Du hallucinerade under sömnparalys, inte mer än så.
Citera
2018-07-16, 09:07
  #3
Medlem
jagvillknarkas avatar
Här diskuteras marans besök hos folk kanske hittar du något som stämmer som det du såg.

(FB) hemsökt av maran
Citera
2018-07-25, 02:33
  #4
Medlem
Jag var också med om en man (en svart skugga) när jag gick ut ur kroppen! Han hade huvud och kropp men inga ben och armar! Sjukt obehagligt !
Citera
2018-07-25, 02:35
  #5
Medlem
Jagtardindotters avatar
Du såg dig själv från en annan dimension.
Citera
2018-07-25, 09:57
  #6
Medlem
HeadLikeAnOranges avatar
Det skulle hjälpa om du gav en mer detaljerad beskrivning av mannen. Hur såg han ut? Hur fick han dig att känna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback