Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-16, 03:52
  #1
Medlem
Knaviuss avatar
Någon annan som gillar att göra relativt oskyldiga men fortfarande olagliga saker som hembränt, arbeta svart, köra för fort osv? Jag har t.ex. körkort men gillar verkligen tanken av att glida runt utan kort och se hur länge man klarar sig tills man blir stoppad. Alltså delvis få en vilja att göra saker för att de är olagliga.

Misstänker att det har med mitt hat för myndigheter att göra. De flesta verkar tycka om att "bidra" och vara en duktig invånare men jag är helt tvärt om. Evigt fast i trotsåldern.
Citera
2018-07-16, 04:13
  #2
Medlem
Lekbarns avatar


https://youtu.be/L397TWLwrUU
Citera
2018-07-16, 05:39
  #3
Avstängd
styckets avatar
Ja om det gynnar en så känns det väl bra?

Får mig att tänka på avsnittet "Who can commit the most crimes?" i serien Kenny vs Spenny. Länkar till avsnittet nedan

https://www.youtube.com/watch?v=Q3Bgjxx47WU&t=1s
Citera
2018-07-16, 06:35
  #4
Avstängd
Kyzs avatar
Jag är likadan brukar köra med falskplåtat bara för att. Deklarerad inkomst:0 kronor haha brukar också köpa horor så ofta jag kan. Senast var en 19 årig dam från Umeå.... Hon behövde pengar för någon skuld hos några våldsamma gangsters, klart man ställer upp
Sen kör man alldeles för fort hela tiden.... Har man 400 hästar ska man använda dom! släppte gasen vid 260 sist på 80km/h område haha ..... Såg nån jävel som stog o glodde..

Sen brukar jag vattna satan nu när det är förbud.. Gräsmattan är grönare än någonsin medan grannarna har ruttnande plantor ... Sen blir det några grillningar bara för att reta upp grannskapet... Dom gillar inte mig längre sen tidigare när jag körde på nån katt. Slängde upp en lapp på den livlösa lilla kroppen (synd om den såklart, o den led inte tror jag) att "jag är i katthimlen nu".. Det tyckte dom va osmakligt haha... Sen dess för man allt för att reta upp jävlarna
Citera
2018-07-16, 08:59
  #5
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Vi är alla olika, själv njuter jag av andras olycka när jag gör anonyma anmälningar på dem, 😁.
Citera
2018-07-16, 09:35
  #6
Medlem
Haha kan relatera TS.
Fortsätt så är du ett fint och fritt liv på spåren 🤙🏻

Själv stjäl jag alldeles för mycket med tanke på hur mycket vita pengar jag numera tjänar i gubbåldern som infunnit sig. Sen knarkar jag för mycket, kör för fort och yadayada vem bryr sig? Bara snuten.
Citera
2018-07-16, 11:30
  #7
Medlem
Drinkycrows avatar
Nja jag förstår charmen men då jag ägnar mig åt annan kriminell verksamhet hade det varit dumt att dra extra uppmärksamhet på mig. Men klart jag knäcker en bira var jag vill och pissar i buskar och sånt där.
Citera
2018-07-16, 11:54
  #8
Medlem
Glossis avatar
Det märks att sommarlovet är i full gång.
Citera
2018-07-16, 12:30
  #9
Medlem
onelostsouls avatar
Fan vad omogna ni är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback