Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-31, 16:09
  #25
Medlem
LaLocas avatar
Håll dig borta från E. Jävla skit.
Citera
2018-07-31, 23:57
  #26
Medlem
Miys avatar
Det kommer bli bra men räkna med att det kommer ta ett bra tag, några månader gissar jag på.
Lev hälsosamt, ät rätt och ta hand om dig så kommer det gå snabbare.

Sen håller du dig borta från drogen i fortsättningen, mdma ska man ta det jäkligt lugnt med jag tar det max 3-4ggr per år.
Citera
2018-08-07, 12:45
  #27
Medlem
Äta och dricka bra, tränar du inte rekommenderar jag att du börjar lite smått (2-3 ggr/v minst).

MDMA var magiskt för mig de första ~3-4 gångerna, dock tog jag det inte lika frekvent som du.
Undviker substanser helt och hållet framöver
Citera
2018-08-08, 11:08
  #28
Medlem
hejhejvilkengrejs avatar
https://rollsafe.org/ en hemsida där man kan läsa allt du behöver veta innan och efter du rollar.
Citera
2018-08-08, 12:46
  #29
Medlem
Hej, jag har varit i din sits fast 10 resor värre. Tog mdma varje helg i 6mån. Flera gram varje vecka. Jag ville dö, trodde jag skulle dö och livet hade ingen mening längre. Jag kunde inte gå bland folk för de kändes som alla var emot mig, alla ville mig illa, alla glodde på mig vad jag än gjorde.

Jag bröt helt med drogerna efter det (rökte bara hasch) och skaffade mig goda vanor som jag vande mig med efter ca 2v. Gick ut och promerade, käkade nyttigt, söp ingenting, la mig tidigt och vakna tidigt. Helt vanligt svennsonliv med andra ord. Det är precis det du behöver.

Jag beställde även 5-hpt piller, dessa gör så du återställer serotoninnivåerna i kroppen snabbare. Jag märkte skillnad direkt, man blev piggare, man blev gladare, man fick en mer positiv inställning till livet.

5htp går att köpa på nätet och jag lovar dig, det är värt det. Du kommer må så jävla mycket bättre.

Och sluta förhelvete ta E och Mdma, de finns bättre alternativ som man mår bra på om man nu måste knarka som inte kör slut helt och hållet på kroppen.

Och om du nu ska ta MDMA igen, så blanda för i helvete inte Tjack eller Kokain med MDMA för då kan du få serotonergt syndrome. Min polare fick det en gång, efter ca 10 piller apotekstjack och 2 tabbar mdma. Han dog nästan, så var försiktig för i helvete! Peace out! Smoke weed every day!
Citera
2018-08-08, 13:07
  #30
Medlem
Motorola80s avatar
Ta aldrig E, jag har sett tillräckligt hur illa det gör folk!

Sen dessa svammelhistorier, där folk fyller och tömmer serotonin mm, GLÖM ALLT SÅNT!!!

Bara rent bullshit, ät benso om det är alldeles åt hellskotta.
Annars, sov ät näringsrik mat och försök röra på dej, sol, vind natur, motion, ja allt sånt är bra!
Ryck upp dej nu TS!!!

MVH // M80
Citera
2018-08-08, 19:42
  #31
Medlem
creepyones avatar
38 kg va i helvete hur gammal är du om man får fråga lär ju va kraftigt undernärd om du är 18+
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback