Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-07-21, 22:22
  #49
Medlem
Jag undrar lite över din expojkvän, vad är det för udda typ som kommer över direkt när du vill ha oralsex, utan framförhållning eller något? Du säger "Jag vill ha sex!" och fem minuter senare står han där, penis i givakt redo att betjäna dig både med penis och tunga. Ni är ju inte ett par längre, går han och trånar efter dig så jävligt att han släpper vad han nu sysslar med direkt eller saknar han ett eget liv?

Fan vad nertryckt i skorna han måste känna sig, ditt ex alltså. Så billig och sexuellt frustrerad att han direkt ställer upp att ha sex med en tjej som gissningsvis dumpat honom.

Kommer du avslöja och be din kille om ursäkt, så tycker jag din ex också förtjänar en ursäkt för att du utnyttjade honom sexuellt.
Citera
2018-07-22, 14:35
  #50
Medlem
S0LD13R777s avatar
Hur blir det nästa gång du blir sugen på oralsex?
Ska du bråka lite med den som du nu är gift med, skilsmässa, få oralsex av exet och sedan tillbaka tillsammans igen?

Är det inte bättre att du lär din gubbe att du vill ha oralsex?
Citera
2018-07-23, 04:19
  #51
Medlem
Jagtardindotters avatar
Fan är sugen på knull, ska göra slut med min pojkvän, tar nog tillbaka honom sen på onsdag då jag blivit slickad klart.
Jag är inte otrogen för jag äääälskar min pojkvän.

Hihi
Citera
2018-07-23, 13:35
  #52
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligg
Okej såhär ligger det till
1, jag och min kille var tsm 1år och 5månader (förlovade även)
2,min kille hade berättat att han i tidigare förhållanden varit otrogen...
3, min kille ville ej ge mig oralsex (mitt ex gjorde det hela tiden och jag älskade det,
4, en dag bråkade vi och skrek på varandra, då sa han att han skulle till sin kompis, jag skrek att han inte skulle göra det , jag sa till honom att om du lämnar den här platsen så är det slut, då vi var i en park) (vi bor inte ihop), envis som han är vill han ändå gå, han börjar gå, så jag går efter ger honom min förlovningsring ..
5,det var då slut i mitt huvud..
6, Jag åker hem och skriver till mitt ex och undrar om han vill ses för att prata, egentligen ville jag enbart att han skulle utföra oralSex på mig som jag hade saknat så mycket att få...
7, vi träffades och de hände.
8,några dagar efter detta så blev jag och min kille sams igen..
9, nu har det snart gått 6månader sen detta hände,
10, jag vågar inte berätta, för jag är miljoner procent säker på att han kommer lämna mig, och även kanske hämnas och göra de offentligt för alla att jag varit otrogen, familj släkt och bekanta.. eller att även han är otrogen då ..
11, vi planerar att gifta oss om ett år.. jag älskar honom verkligen jätte jätte mycket kan inte föreställa mig ett liv utan honom och är miljoner procent på att jag aldrig skulle göra något sånt igen..

Känns jätte konstigt att vi planerar att gifta oss utan att ha sagt något...

vad ska jag göra?

Tänker på det nästan varje natt det gnager i mig, men vill samtidigt inte förlora mitt livs kärlek.. och vet att jag kommer göra de om jag berättar ..

Fyfan vilken slampa du är. Hoppas verkligen han får reda på och dumpar dig!
Citera
2018-07-23, 13:59
  #53
Medlem
Hade detta hänt mig hade jag tagit det hårt.
Om mitt ex låg med en annan dagen efter(eller var det tom samma dag?)

Hade känt mig otillräcklig och förstått att han fick något där som

jag inte gav honom.
Citera
2018-07-23, 14:20
  #54
Avstängd
Fiffigtkomplexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Fan är sugen på knull, ska göra slut med min pojkvän, tar nog tillbaka honom sen på onsdag då jag blivit slickad klart.
Jag är inte otrogen för jag äääälskar min pojkvän.

Hihi

I grund och botten en sund reaktion.
Citera
2018-07-23, 15:07
  #55
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffigtkomplex
I grund och botten en sund reaktion.

Tack.

Asså det viktigaste är ju att jag ääälskar min pojkvän ju och det gör jag.
Citera
2018-07-23, 20:39
  #56
Avstängd
Fiffigtkomplexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Tack.

Asså det viktigaste är ju att jag ääälskar min pojkvän ju och det gör jag.

Älska ska man göra, sedan löser sig resten av sig själv!
Citera
2018-07-27, 06:10
  #57
Medlem
DePumaTomtens avatar
Dubbelmoralen.. Väx upp! Livet är inte för idioter så tänk lite
Citera
2018-07-27, 07:25
  #58
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeushyN1
Man tar aldrig tillbaka en cheater. Det är givet.

Det där är en myt, många par som kommit förbi sådant, kanske varit slut ett tag sen tillbaka igen.

Til TS:
Riktigt äckligt av dig av hoppa i säng med ditt ex omedelbart efter ett gräl, jag ser framför mig att du är ett riktigt uppmärksamhetsluder som alltid måste ha någon, klarar dig inte ens en dag.

Din kille verkar ju vara en pajas som inte slickar men du kanske luktar fisk och ditt ex är täppt i näsan, inte fan vet jag.

Håll käften om vad du gjort, du kommer vara otrogen igen och din kille har troligtvis redan varit det, varför inte ta en titt i hans mobil? Är han blatte så knullar han garanterat horor vid sidan om.

Lycka till!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback