Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-20, 19:11
  #13
Medlem
fantomas318s avatar
Testade idag att lägga i köttfärs. Det blev helt ärligt otroligt gott!!
Och så snabbt det går att få klar MüsliMiddagen, om man tagit fram köttfärs ur frysen innan.

Ser fram emot fler tips från personer här på Flashback, who can “think outside the box.”
Citera
2018-07-31, 20:48
  #14
Medlem
fantomas318s avatar
Besökte mormor och morfar förra helgen.
Såg en lammkorv i affären, tänkte varför inte!

Denna MüsliMiddag med lamm ”gick inte av för hackor!”
Den blev riktigt najs tillsammans med det vanliga och lite stekta champinjoner samt kokt grönkål till.

Helt outstanding!!

Men som sagt vill gärna ha lite spännande tips att testa, för att se om man kan ”uppgradera” MüsliMiddagen ytterligare.
Sitter hör nu och väntar på tips ifrån någon påhittig filur!

//Thanks!
__________________
Senast redigerad av fantomas318 2018-07-31 kl. 21:02.
Citera
2018-08-18, 12:55
  #15
Medlem
fantomas318s avatar
Testade att lägga i lite grillad kyckling i MüsliMiddagen.

Som ni märkt brukar jag tycka om det mesta i matväg.
Detta funkade helt klart att äta, men A-filen tar lite bort den annars goda kycklingsmaken.
Så att ha grillad i MüsliMiddagen funkar, men det finns annat som passar bättre.

Sedan hade det som sagt varit på tiden om någon annan också kom med tips/synpunkter till MüsliMiddag.
För det känns lite segt att bara ”bli mjölkad” på information, men inget ”foder” få i utbyte.
Citera
2019-01-26, 18:13
  #16
Medlem
fantomas318s avatar
Låt mig presentera ett riktigt fint fredagsmys med en mycket mumsig MüsliMiddag!

I denna fanns troligen julköttbullar, blomkål, broccoli, skogschampinjoner, morötter, cashewnötter.

Gårddagens MüsliMiddag hade också savoykål, grönkål och ärtor!

Riktigt smakliga kreationer får jag lov att säga!!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback