Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-15, 13:16
  #1
Medlem
Enmansdemos avatar
*Tjejer som dräglar efterblivet ner i sin egen handflata och gnider in saliv i vaginan för
att väta till det redan våta. Hur tänker man att saliv är något upphetsande?, borde inte sådana män som kom på detta avlivas?

*Tjejer som överdriver sin orgasm genom att bjuda på CP-blicken, ögonen i kors! som tack för 1000 tokens av någon looser

*Fakir-tjejer på glödande kolbädd, hon bjuder på nån slags nervös autist-dans i att trampa på stället vilket ska påminna oss om att hon har höfter ifall vi glömt av det redan, det är inte förföriskt nej

*Mute!!!!, musiken är i 99 % av fallen latino-upprepande monotont hackande ifrån 2013

*Tjejer som tror att deras kropp är unik trots att deras former finns i 10000 tals kopior
som kommer online troligen imorgon redan på x-hamster varför du borde passa på att vissa fittan nu för att jag inte ska tröttna på att du sitter och skyler dig, nej jag tänker inte betala för att du berövar mig något

Har ni något att tillägga?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-07-15 kl. 13:26.
Citera
2018-07-15, 14:04
  #2
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Skrattande tjejer.

Ni ska vara porriga och komma, sedan är det bra med det. Vi är inte intresserade av att se er "bete er normalt"!!!
Citera
2018-07-15, 15:03
  #3
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Mest självklarheter.

Tjejer som kör flera siter samtidigt, och sitter och tittar och pratar i någon annan kamera.

Tjejer som försöker dra ut på tiden innan de börjar göra något som är värt att titta på.

Tjejer som använder bilder från när de var 20, men när man går till video mode ser hon ut som 50+

Tjejer som inte kan engelska. Okej det kanske handlar om att gå till rätt site, men lite irriterande är det.

Tjejer som blockar om man inte gått private efter två besök.
Citera
2018-07-15, 15:22
  #4
Moderator
Nospheratus avatar
Trams och OT raderat, håll er till ämnet. För övrigt tenderar det här till att bli en ren listtråd om man inte utvecklar sitt svar längre än att bara lista punkter man stör sig på. Så, inga fler listsvar om tråden ska få fortsätta.

//Moderator
Citera
2018-07-15, 20:11
  #5
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
*Tjejer som dräglar efterblivet ner i sin egen handflata och gnider in saliv i vaginan för
att väta till det redan våta. Hur tänker man att saliv är något upphetsande?, borde inte sådana män som kom på detta avlivas?

Jag tycker inte att just det modet är särskilt bra eller sexigt ... Jag tror det kommer från amerikanska sexfilmer som jag aldrig gillat. Det brukar väl va en kille som gör det där spottandet. Jag har alltid tyckt det är motbjudande och avtändade. Om man nu inte gillar det så gör som jag och kolla på nåt annat.


ps. Man borde vara lite försiktig med orden aldrig och alltid. Jag glömmer ju inte första gången jag såg John Holmes i en amerikansk film.
__________________
Senast redigerad av Haddo 2018-07-15 kl. 20:25.
Citera
2018-07-15, 20:42
  #6
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
Jag tycker inte att just det modet är särskilt bra eller sexigt ... Jag tror det kommer från amerikanska sexfilmer som jag aldrig gillat. Det brukar väl va en kille som gör det där spottandet. Jag har alltid tyckt det är motbjudande och avtändade. Om man nu inte gillar det så gör som jag och kolla på nåt annat.
Jag har aldrig sätt en snubbe säckla på en brud tack o lov

Nej budskapet är här att tjejens egen saliv är sexig och att hon är ett djur som är upphetsad av sina egna kroppsvätskor, vilket är det bisarra i kråksången, så tar jag emot iaf....inte att hon lockar på mig vilket också vore bissart, det bästa vore om hon vore medvetslös under showen.

Det är svårt att kolla på något annat om showen i övrigt är bra, man kan säga åt henne å sluta, men jag är för ljusskygg för att kommunicera med omvärden, dessutom är vi i minoritet och ingen lyssnar

Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
ps. Man borde vara lite försiktig med orden aldrig och alltid. Jag glömmer ju inte första gången jag såg John Holmes i en amerikansk film.
Vad ville du ha sagt angående Johnny Holm?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-07-15 kl. 20:47.
Citera
2018-07-15, 20:55
  #7
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Vad ville du ha sagt angående Johnny Holm?

Det är ju inte riktigt i linje med ämnet.

Men det var en av de första p-filmer jag såg. Vi lyckades smyglåna den av någon och smet över till grannen som hade en vhs-maskin och tyckte det var nåt otroligt häftigt. jag tror vi var runt 13-14 ungefär
Citera
2018-07-15, 21:12
  #8
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag har aldrig sätt en snubbe säckla på en brud tack o lov

Nej budskapet är här att tjejens egen saliv är sexig och att hon är ett djur som är upphetsad av sina egna kroppsvätskor, vilket är det bisarra i kråksången, så tar jag emot iaf....inte att hon lockar på mig vilket också vore bissart, det bästa vore om hon vore medvetslös under showen.

Det är svårt att kolla på något annat om showen i övrigt är bra, man kan säga åt henne å sluta, men jag är för ljusskygg för att kommunicera med omvärden, dessutom är vi i minoritet och ingen lyssnar



Du har lite lustiga preferenser. Men ok alla är olika. "Säckla" vet jag inte vad det betyder? Och jag har faktisk arbetat i sexbranschen Om man nu räknar att sälja sexleksaker och filmer som det.

Jag har kollat en del på web-cam-shows. Jag ser ju potentialien i detta och jag önskar min far hade sett detta. Han skulle ha blivit förvånad. Men fortfarande. Varför ska du fastna vid en tjej. Det finns ju massor.... Det finns mer än massor. Det finns otaliga. an abundant. "a plethora" som dom myntade i three amigos
Citera
2018-08-16, 14:19
  #9
Medlem
De som leker låtsasmoderatorer och försöker bilda något slags band till tjejerna. Så patetiskt att man vill gömma sig.
Citera
2018-09-26, 21:22
  #10
Medlem
Enmansdemos avatar
Hallå, krambjörnan med överdimensionerade nosar, direkt från lotto-ståndet till sängen, skulle jag bli hård eller vad? fattats bara rockmusik att hon ligger och strippar i spjälsängen, tror hon att alla karlar är pedofiler?

Titta här, titta på den bedrövliga sänghimlen i Ludwig den fjortondes stil,
är du en vuxen kvinna? eller bara söt
https://sw.xhamsterlive.com/SweetKatia257


Citat:
Ursprungligen postat av 284JD3
De som leker låtsasmoderatorer och försöker bilda något slags band till tjejerna. Så patetiskt att man vill gömma sig.
Ibland hoppar moderatorn in i leken & drar sin fantasifullt lilla dong...efter att ha snurrat på lyckohjulet av aktivitet
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-09-26 kl. 21:26.
Citera
2018-11-08, 02:57
  #11
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag fortsätter å kör min ensmansshow (vilket innebär att jag måste uppträda naken inför er)
då eftersom ni är så oerhört trista genom att inte kunna bidra

Jag stör mig på att sjuka mans-fetischer ska få sina önskedrömmar uppfyllda
Välkommen alla nekromancers att låta er slukas av hennes bildalbum
https://sw.xhamsterlive.com/remyflux/profile
Porr kan aldrig bli konst
Citera
2018-12-25, 00:07
  #12
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Tror jag aldrig har sett en liveshow, men en hel del som folk rippat och lagt upp på andra porrsister.

Det jag stör mig på, som gör att jag stänger ner det om jag inte har på mute så är det ljudet av när någon skickar pengar som hörs ut i brudens högtalare. Förstår faktiskt inte hur någon orkar titta på liveshower live när det ljudet kommer hela tiden.

Är kanske överkänslig, pallar inte titta på twitch heller med all spam som kommer upp när folk donerar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback